ارتقا سطح آروان کلاد در چهاردهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران

تورهای مسافرتی لحظه آخر

چهاردهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران در دی ماه سال جاری برگزار شد و برترین‌های این دوره مشخص شدند. آروان کلاد در این دوره موفق شد تا تقدیرنامه دو ستاره این دوره از جایزه ملی مدیریت مالی را به دست آورد. پیش از این آروان کلاد موفق به کسب تقدیرنامه انجمن مدیریت مالی شده بود.

به گزارش کاماپرس، آروان کلاد با کسب تقدیرنامه دو ستاره از چهاردهمین دوره جایزه ملی مدیریت مالی ایران توانسته جایگاه خود را نسبت به دوره‌های گذشته دو پله بهبود ببخشد. علیرضا صدرمنصوری، مدیرعامل آروان کلاد، اعلام کرده که آنچه باعث ارتقا آروان کلاد در این دوره شده، شاخصه‌های حوزه تخصصی این مجموعه شامل سلامت و شفافیت مالی، انجام تکالیف قانونی، برگزاری منظم کمیته‌های ریسک و حسابرسی، گزارش حسابرسی مقبول، بهبود شاخص‌های مالی کلان، بهبود سودآوری و نسبت‌های مالی نقدینگی بوده است.

همه چیز درباره جایزه مدیریت مالی ایران

جایزه مدیریت مالی کشور از سال 1389 تاکنون در حال برگزاری است و هر ساله انجمن مدیریت مالی ایران آن را برگزار می‌کند. این جایزه طی چهارده سال گذشته به واجدان شرایط اعطا شده و در بین سازمان‌های مختلف معتبر است. واجدان شرایط این جایزه، شرکت‌های برتر در شاخصه‌های مختلف مدیریتی و مالی بودند. شیوه ارزیابی این جایزه مدیریت مالی، بسیار گسترده و متنوع است. مثلا داوران این جایزه به خط مشی، استراتژی‌های اقتصادی، نتایج مالی و حسابداری یا عملکرد نهایی سازمان اهمیت زیادی می‌دهند. هدف از برگزاری این دوره، حمایت از مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در شرکت‌ها و سازمان‌ها، تعریف راهبردی از مدیریت مالی و اقتصادی سازمان در راستای دستیابی به اهداف استراتژیک، تشویق و ترغیب شرکت‌ها به منظور انجام خود ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود اعلام شده است. علاوه بر موارد مذکور، انجمن مدیریت مالی ایران با برگزاری این دوره معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در حوزه مالی، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای میان شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی و فراهم کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی را نیز دنبال می‌کند.

لازم به ذکر است که جایزه مدیریت مالی ایران در سه سطح تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه برنامه ریزی شده است. تندیس این جشنواره به سه نوع بلورین، سیمین و زرین تقسیم بندی می‌شود. تقدیرنامه نیز سه بخش یک ستاره، دو ستاره و سه ستاره است.

راز آسمان پایتخت

منبع: https://news.arvancloud.ir/fa/financial-award/

انتهای پیام

مرتبط با : ابر آروان
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز