اذان مغرب 18 فروردین 1401 چه ساعتی است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

اذان مغرب پنج شنبه 18 فروردین ماه در اراک 19 و 54 دقیقه و نیمه شب شرعی در این شهر راس ساعت 31 دقیقه بامداد خواهد بود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، وقت افطار در روز پنجم ماه مبارک رمضان در سمنان راس ساعت 19 و 41 دقیقه است و نیمه شب شرعی راس ساعت 16 بامداد خواهد بود. اگر در کرج باشید می‌توانید ساعت 19 و 51 دقیقه افطار کنید و در ساعت 25 دقیقه بامداد نماز مغرب و عشا قضا خواهد شد.

اذان مغرب و وقت افطار در تهران 19 و 49 دقیقه است که نیمه شب شرعی 23 بامداد خواهد بود. در گرگان ساعت 19 و 38 دقیقه می‌توانید افطار کنید و نیمه شب شرعی در آنجا راس ساعت 11 دقیقه بامداد است. ساکنان شهر قزوین در روز پنجم ماه مبارک رمضان می‌توانند ساعت 19 و 55 دقیقه روزه خود را باز کنند و ساعت 29 دقیقه بامداد نیمه شب شرعی این شهر خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

یزدی‌ها ساعت 19 و 34 دقیقه می‌توانند افطار کنند و نیمه شب شرعی در یزد ساعت 14 دقیقه بامداد است که پس از آن نماز قضا خواهد شد. افرادی که در قم ساکنند، ساعت 19 و 50 دقیقه پنجم ماه مبارک رمضان می‌توانند نماز برپا کنند و پس از ساعت 26 دقیقه بامداد نماز مغرب و عشا قضا خواهد شد.

اذان مغرب به افق ارومیه در پنجم ماه رمضان راس ساعت 20 و 16 دقیقه و نیمه شب شرعی 48 دقیقه بامداد اعلام شده است.

در همدان ساعت 20 اذان مغرب پخش خواهد شد و نیمه شب شرعی در این استان 36 دقیقه بامداد است که همدانی‌ها تا این ساعت باید نماز مغرب و عشا خود را بخوانند.

گفتنی است در شب پنجم ماه مبارک رمضان مستحب است دو رکعت نماز اقامه کرده و در هر رکعت یک حمد و پنجاه مرتبه سوره توحید تلاوت و پس از سلام نماز صدمرتبه صلوات فرستاده شود.

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز