ادامه جهش‌های شاخص کل ادامه‌دار است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

طی روز جاری شاخص کل بازار بورس با رشد 10 هزار واحدی که نسبت به روز گذشته داشته به مرز یک میلیون و 417 هزار و 863 واحدی جهش کرد. شاخص کل هم وزن نیز با افزایش 3 هزار و 500 واحدی که در مقایسه با روز قبل تجربه کرده، یک قدم دیگر به مرز 410 هزار واحدی نزدیک‌تر شد. اکنون این شاخص در محدوده 407 هزار و 792 واحدی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، شاخص فرابورس نیز به محدوده 20 هزار و 308 واحدی رسیده است. نمادهای «فولاد»، «فارس» و «رمپنا» بیشترین اثر را بر روی شاخص کل داشتند. بالاترین افزایش قیمت پایانی امروز بازار بورس هم مربوط به نمادهای «کدما»، «شصدف» و «زقیام» بود.

امروز یک میلیون و 147 هزار و 146 معامله در بازار بورس صورت گرفت که ارزش آن‌ها 104 هزار و 618 میلیارد ریال برآورد شد. ضمنا حجم معاملات 10.7 میلیارد سهم بود. اما ارزش معاملات خرید بازار بورس نسبت به روز قبل افت 15 درصدی داشت و به رقم 62 هزار و 960 میلیارد ریالی رسید.

راز آسمان پایتخت

انتظارات بر ادامه دار بودن رشد بازار بورس است

در پایان معاملات امروز ارزش صف‌های خرید نسبت به پایان روز کاری گذشته 134 درصد رشد کرد و در محدوده 8 هزار و 750 میلیارد ریالی ایستاد. در مقابل ارزش صف‌های فروش 18 درصد کاهش داشته و 3 هزار و 660 میلیارد ریال اعلام شد. به طور کلی ارزش مازاد تقاضای بازار در پایان معاملات امروز به 4 هزار و 910 میلیارد ریال رسید که بیشترین رقم در 113 روز کاری گذشته به شمار می‌رود.

کارشناسان بازار بورس نسبت به رشد مداوم شاخص‌های بورسی امیدوار هستند. به گفته امیرعلی امیرباقری، کارشناس بازار سرمایه، از هفته گذشته زمینه ایجاد ثبات در معاملات بازار سهام فراهم شد. به گونه‌ای تعدادی از صنایع و سهام شرکت‌های حاضر در بازار روند صعودی را در پیش گرفتند.

مرتبط با : سازمان بورس
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز