آیا پنجشنبه سیاه بیت کوین دوباره تکرار می‌شود؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

به اعتقاد فعالان بازار رمزارزها، شرایط بیت کوین بحرانی است. با توجه به شاخص‌های فنی، بازار بیت کوین اکنون در وضعیت حساسی قرار گرفته و اگر خریداران از قیمت کنونی حمایت نکنند، احتمال شکل‌گیری یک سقوط گسترده مانند پنجشنبه سیاه سال 2020 وجود دارد. قیمت بیت کوین در حال حاضر به محدوده 48 هزار و 515 دلاری رسیده و نسبت به روز گذشته 124 دلار کاهش پیدا کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ رمزارزها کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اکنون خریداران بیت کوین برای حفظ کندل قیمتی این رمزارز در ناحیه سبز رنگ تلاش می‌کنند. بیت کوین به تازگی از ابر قرمز رنگ ایچیموکو عبور کرده است. ابر ایچیموکو یک روش برای تحلیل تکنیکال است که چندین اندیکاتور را در یک نمودار واحد ترکیب می‌کند. این روش در نمودارهای شمعی به عنوان یک ابزار ترید یا معامله استفاده می‌شود که دید بسیار خوبی از نواحی حمایتی و مقاومتی قیمت در اختیار کاربران می‌گذارد.

بر اساس سوابق و نمودارهای قیمتی بیت کوین، آخرین باری که روند حرکتی نرخ این ارز دیجیتال نتوانست موقعیت خود را بالای ابر قرمز رنگ ایچیموکو حفظ کند، مربوط به پنج شنبه سیاه مارس 2020 است. در آن زمان بازار بیت کوین با یکی از سنگین‌ترین فروش‌های تاریخ خود مواجه شد.

راز آسمان پایتخت

کاهش قیمتی اتریوم و درخواست برای معامله نکردن آن!

قیمت اتریوم، دومین رمزارز معروف، مانند بیت کوین در دامنه نزولی قرار گرفته و اکنون با افت 24 دلاری که نسبت به قیمت پایانی روز قبل داشته به نرخ 3 هزار و 198 دلاری رسیده است.

بلاکچین اتریوم روز گذشته دچار اختلال شد. به دنبال این موضوع توسعه‌دهندگان اتریوم، عدم انجام تراکنش آن را در شبکه درخواست کردند. به گزارش کریپتو پوتیتو، یک ایراد فنی در نسخه قدیمی کلاینت گث، باعث دو شاخه شدن شبکه اتریوم شد. گث یا گو اتریوم، یکی از سه کلاینت اصلی بلاکچین اتریوم است که پیاده سازی آن با زبان برنامه نویسی گو انجام گرفته است. هم اکنون اکثر نودهای شبکه اتریوم با استفاده از آن فعالیت می‌کنند.

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز