آپارتمان ۷۰ متری در تبریز چند ؟

آپارتمان در تبریز
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از شهرهای صنعتی و مدرن کشور، تبریز است و قیمت آپارتمان در محله‌های مختلف آن باهم تفاوتی چشمگیری دارند. در شرق و شمال تبریز و در  محله‌هایی مانند ولیعصر و زعفرانیه بهترین و گران‌ترین آپارتمان‌ها را می‌توانید ببینید؛ طوری که آپارتمانی ۷۵ متری ۱۳ سال ساخت و فول امکانات در  زعفرانیه تبریز ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت دارد؛ یعنی حدودا متری ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود.

کاماپرس در این گزارش قیمت آپارتمان ۷۰ متری در تبریز را با جستجو در سایت‌های اینترنتی بررسی می‌کند.

خرید آپارتمان تخفیف‌دار در تبریز

آپارتمانی ۸۰ متری در مفتح تبریز که سه سال از ساخت آن می‌گذرد و دو اتاق خواب دارد، یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان معامله می‌شود. این واحد که در طبقه سوم از یک ساختمانی ۵ طبقه‌ و 2 واحده قرار دارد، امکاناتی نظیر آسانسور، کف پارکت، کاغذ دیواری، انشعابات جداگانه گاز، برق و آب دارد. یکی از دلایل ارزان بودن این ملک سند قولنامه‌ای آن است. مالک در آگهی تاکید کرده به خریدار واقعی تخفیف می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

در خیابان سهند فاز ۳ مجتمع امیر، آپارتمان ۷۵ متری بدون پارکینگ و با آسانسور و انباری متری ۱۴ میلیون آگهی شده است. قیمت تمام شده این واحد هم‌کف ۲ خوابه و ۵ سال ساخت، یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان درمی‌آید.

خرید آپارتمانی ۶ سال ساخت در تبریز

آپارتمانی ۶۵ متری در خیابان رسالت خطیب، با سند رسمی تک‌برگ و ۶ سال ساخت، متری ۴۵ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود‌. این واحد یک خوابه که در طبقه اول است، پارکینگ، انباری، سیستم گرمایشی پکیج، کف پارکت و کاغذ دیواری دارد. برای خرید این واحد باید حدودا 2 میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

آپارتمان در تبریز-کاماپرس

خرید آپارتمان با وام در تبریز

در ویلاشهر تبریز، آپارتمانی ۷۵ متری آگهی شده که دو خواب دارد و قیمت هر متر ۴۰ میلیون است. قیمت تمام شده این ملک به ۳ میلیارد تومان می‌رسد. این آپارتمان در طبقه دوم واقع شده اما بدون آسانسور است و امکاناتی مانند پارکینگ، انباری، پکیج، کابینت هایگلاس دارد.

یک واحد ۷۳ متری ۶ سال ساخت در فاز ۳ سهند، متری حدودا ۲۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌رود. آپارتمانی با این متراژ که دو اتاق خواب، آسانسور و انباری و سند ۶ دانگ دارد، یک میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این ملک دارای وام 4 درصدی مسکن مهر است و امکان انتقال آن وجود ندارد.

آپارتمانی ۷۰ متری با سند شش‌دانگ

در خیابان رسالت تبریز، آپارتمانی ۷۰ متری و یک خوابه در طبقه چهارم برای فروش آگهی شده که ۲۸ سال ساخت است و انباری ندارد. آسانسور، پارکینگ، سند شش‌دانگ و کمد دیواری از جمله امکانات آن ذکر شده و مالک قیمت یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان را برای آن در نظر گرفته است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیوارکیلیدملک رادار
آهن رویال
روکش مارال
آریاپی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز