آَشنایی با فیلتر سرکان + لیست قیمت فیلتر سرکان

تورهای مسافرتی لحظه آخر

خرید انواع فیلتر خودرو برای جلوگیری از ورود آسیب به قطعات خودرو و همچنین افزایش عمر مفید خوردرو بسیار ضروری است. انواع فیلتر خودرو از جمله فیلتر هوا، فیلتر کابین، فیلتر روغن، فیلتر سوخت و سایر فیلترها نقش مهمی در بهبود عملکرد خودرو نیز دارند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم یدکی خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، خرید فیلتر خودرو با کیفیت برای دست‍یابی به بهترین نتیجه و کارکرد مطلوب فیلتر در خودرو از اهمیت بالایی برخورداری است؛ بنابراین خرید فیلتر با کیفیت که در عین حال قیمت مناسبی نیز داشته باشد، یکی از دغدغه‌های مالکان خودرو است. سرکان فیلتر یکی از فروشگاه‌های معتبر و قابل اطمینان برای خرید انواع فیلتر خودرو با بهترین قیمت است. کاماپرس در ادامه محصولات این شرکت را معرفی و به ارائه لیست قیمت فیلتر سرکان می‌پردازد.

انواع فیلترهای سوخت سرکان فیلتر کدامند؟

انواع فیلتر سوخت در لیست قیمت فیلتر سرکان برای خودروهای سبک در دو نوع داخل باک و بیرون باک عرضه شده‌اند. خرید انواع فیلتر سوخت با کیفیت در مجموعه سرکان فیلتر با بیش از  40 سال تجربه ساخت انواع فیلتر، فراهم شده است.

ویژگی‌های فیلتر هواکش سرکان فیلتر

انواع با کیفیت و مرغوب فیلتر روغن در لیست قیمت فیلتر سرکان از ویژگی‌هایی چون عدم مقاومت در برابر ورود روغن، جداسازی مطلوب ذرات از روغن، مقاومت در برابر پارگی، محفظه کارآمد با قابلیت تحمل فشار بالا، آب‌بندی مناسب، مقاومت در برابر حرارت و آتش، برخورداری از سوپاپ اطمینان و عدم وجود نشتی در مدیا فیلتر‌ برخوردار هستند.

راز آسمان پایتخت

انواع فیلتر هوا سرکان فیلتر و ویژگی‌های آن

انواع فیلتر هوا که در لیست قیمت فیلتر سرکان موجود است، شامل فیلتر هوا سلولزی و نمدی و همچنین فیلتر هوای کتابی، استوانه‌ای و اسپرت است. ویژگی‌های فیلتر هوای سرکان فیلتر شامل برخورداری از مواد مرغوب و با کیفیت، وزن مناسب و استاندارد، بسته بودن درز بین درز بین کاغذهای فیلتر  و همچنین بهره‌مندی از نماد استاندارد است.

فیلتر کابین سرکان فیلتر چه انواعی دارد؟

انواع فیلتر کابین خودرو از جمله فیلتر کابین معمولی، فیلتر کابین کربن اکتیو و فیلتر کابین بایوفانکشنال را می‌توانید از لیست قیمت فیلتر سرکان جستجو و خریداری کنید.

چرا از فیلتر سرکان خرید کنیم؟

سرکان فیلتر یکی از نخستین برندها در تولید فیلتر خودرو است. این مجموعه با حفظ و ارتقای کیفیت محصولات خود، موفق به کسل استاندارد ملی ایران شده است؛ به‌طوری که در حال حاضر فیلترهای این شرکت مرجع مقایسه کیفی دیگر محصولات در صنعت و بازار محسوب می‌شوند.

از جمله افتخارات این مجموعه کسب گواهینامه مدیریت کیفیت از شرکت مطرح و با سابقه Bearou Vertitas BV است.

خرید از نمایندگی سرکان فیلتر

شرکت تولیدی و صنعتی فیلتر سرکان با بیش از 40 سال سابقه در زمینه تولید و عرضه انواع فیلترها در زمینه‌های حمل و نقل، صنعتی، کشاوزی، پزشکی و غیره فعالیت می‌کند. این مجموعه در حال حاضر دارای چند شرکت بزرگ است که همگی با بهره‌گیری از به روزترین تجهیزات و تکنولوژی‌های صنعت فیلترسازی و با برخورداری از سرمایه انسانی متخصص به فعالیت در این حوزه می‌پردازند.

اگر به دنبال خرید انواع فیلتر خودرو یا دیگر محصولات سرکان فیلتر هستید، لیست کد فنی فیلتر سرکان برای برخی از محصولات و فیلترهای پرفروش این مجموعه در ادامه آمده است؛

انتهای پیام

مرتبط با : بهران فیلتر
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز