آشنایی با پرکاربردترین سرویس ارسال پیام های صوتی و تصویری

تورهای مسافرتی لحظه آخر

مهاجران و افرادی که به هر دلیلی مایل به برقراری ارتباط با کشورهای مختلف هستند باید از یک بستر مناسب برای ارسال پیام‌های متنی و تصویری استفاده کنند. گوگل ویس، یک درگاه مناسب است که افراد دارای حساب گوگل و شماره مجازی دائمی، امکان استفاده از آن را دارند.

به گزارش کاماپرس، افرادی که یکی از دوستان، آشنایان یا اعضای خانواده‌شان در کشورهای آمریکا و کانادا سکونت دارد و برای برقراری ارتباط با آنان مشکل دارند، بهتر است از سیستم گوگل ویس استفاده کنند. گوگل ویس، یک سرویس تماس صوتی رایگان است که شرایط را برای دریافت و ارسال تماس و حتی پیام فراهم می‌کند.

در این گزارش، مزایای گوگل ویس و نکات مربوط به چگونگی استفاده از آن شرح داده شده است.

گوگل ویس چیست؟

این سرویس توسط شرکت گوگل در سال 2009 هم برای استفاده وب در دسکتاپ و هم برنامه‌های موبایلی اندروید و آی اُ اس معرفی شد. گوگل ویس با اینترنت کار می‌کند و به همین دلیل بهتر است که کاربران برای خود وی اُ آی پی ایجاد کنند. گوگل ویس، شماره یونیکی را به کاربر ارائه می‌دهد که روی دستگاه‌های زیادی قابل استفاده است. عملکرد این درگاه شبیه جی میل بوده و مشابه آن به کاربران، خدمات ارائه می‌دهد.

لازم به ذکر است که تمام سوابق تماس‌های دریافتی و ارسالی و پیام‌های کاربران در گوگل ویس نگهداری می‌شود؛ بنابراین کاربران با استفاده از این سرویس امکان برقراری تماس و ارسال پیام به صورت گروهی خواهند داشت. افرادی که از گوگل ویس استفاده می‌کنند، این امکان را دارند که در هر زمانی تماس‌های صوتی برقرار کرده یا تماس‌های ضبط شده را مجددا گوش دهند.

راز آسمان پایتخت

شماره درگاه گوگل ویس هر کاربر مختص وی بوده و دائمی است. افرادی که این خدمت را فعال می­کنند، به منظور دائمی شدن کاربری خود باید حداقل هر سه ماه یک بار از آن استفاده کنند تا از دسترس خارج نشود. امنیت شماره گوگل ویس مناسب بوده و حریم شخصی کاربران در این سرویس به خوبی حفظ می‌شود.

شماره مجازی آمریکا-کاماپرس

مزایای گوگل ویس

کاربری گوگل ویس مزایای زیادی دارد که یکی از آن‌ها امکان وریفای یا تایید کردن اکانت‌های مستر کارت، ویزا کارت، اسکریل و سایر سایت‌های اینترنتی تحریم شده است. کاربران با استفاده از گوگل ویس امکان ایجاد حساب کاربری دائمی و بدون ریسک در تلگرام تا فعال کردن ورود دو مرحله‌ای اپل آیدی جهت دسترسی به خدمات کامل شرکت اپل را دارند.

امکان ثبت نام در تمامی شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها مانند واتس آپ، تلگرام، اینستاگرام، دیسکورد و امثال آن با خرید شماره مجازی گوگل ویس دائمی آمریکا وجود دارد. بک­آپ­گیری و بازیابی تاریخچه تمامی پیام‌ها و تماس‌های گرفته شده، از دیگر مزایای استفاده از گوگل ویس است. کاربران با این درگاه امکان قابلیت انتقال تماس‌ها و استفاده از سیستم منشی تلفنی برای پاسخگویی نیز دارند.

برخی نکات مربوط به چگونگی استفاده از گوگل ویس

افراد بعد از نصب این برنامه روی دسکتاپ یا گوشی موبایل خود باید بلافاصله نسبت به تغییر رمز جی­میل مرتبط با شماره اقدام کنند. همچنین کاربران باید ایمیل ریکاوری را تغییر دهند و ایمیل خود را وارد کنند. کاربران باید توجه کنند که ایمیل با اطلاعات آمریکایی ساخته شده باشد تا گوگل به آن‌ها اجازه استفاده بدهد. گاهی اوقات امکان ساسپند یا تعلیق شماره‌های گوگل وجود دارد که به منظور جلوگیری از بروز چنین اتفاقی باید از آی پی ثابت و بدون تغییر آمریکا استفاده شود.

این‌ها تنها برخی نکات مربوط به چگونگی استفاده از گوگل ویس بود. افرادی که مایل به استفاده از این خدمت و بهره­مندی از مزایای آن هستند، کافی است که به درگاه “آریاپی” مراجعه کرده و درباره این خدمت و چگونگی به کارگیری آن مطالعه بیشتری داشته باشند.

چرا درگاه آریا پی برای خرید سرویس گوگل ویس مناسب‌تر است؟

در صورتی که تصمیم قطعی خود را برای خرید این سرویس گرفته‌اید، بهتر است از درگاه آریاپی www.ariapay.io کمک بگیرید. نام این سرویس در درگاه آریاپی، گوگل ویس بوده و هزینه آن 15 دلار است. این خدمت پس از خرید از درگاه آریاپی به صورت آنی تحویل داده خواهد شد. درگاه آریاپی به دلیل اخذ هزینه مناسب و پشتیبانی 24 ساعته در رابطه با این خدمت توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

انتهای پیام

مرتبط با : آریاپی
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز