آشنایی با مرکز تخصصی تعمیر پلی استیشن های مختلف

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پیشرفت تکنولوژی نوع سرگرمی انفرادی و جمعی را متفاوت کرده و در حال حاضر پلی استیشن یکی از سرگرمی‌های مورد توجه و عادی همه افراد محسوب می‌شود. استفاده مداوم از پلی استیشن‌های نسل جدید و دسته‌های بازی باعث خرابی زود هنگام آن می‌شود و نباید از تعمیر پلی استیشن غافل شد. تعمیر پلی استیشن حتما باید به دست متخصص آن اتفاق بیفتد، زیرا در صورت مراجعه به افراد بی‌تجربه و بدون تخصص، احتمالا خسارت چند ده میلیون تومانی متحمل خواهید شد.

تعمیر پلی استیشن - کاماپرس

به گزارش کاماپرس، جدیدترین نسل پلی استیشن، پلی استیشن 5 است که توسط شرکت سونی ساخته و به بازار عرضه شد. این نسل از پلی استیشن‌ها کاملا دریچه تازه‌ای از دنیای بازی و سرگرمی را به روی علاقمندان به این حوزه گشوده است. قیمت این محصولات در ایران نسبتا بالا است و در هنگام خرابی یا ایجاد مشکلات برای آن‌ها، احتمالا دغدغه و نگرانی‌های زیادی برای علاقمندان آن ایجاد می‌شود. به همین دلیل اگر این وسیله سرگرمی و تفریح برای شما مهم است و بسیاری از زمان‌های فراغت خود را با آن می‌گذرانید، هنگام ایجاد مشکل یا خرابی قطعات یا دسته این وسیله بازی، حتما به یک مرجع تخصصی مراجعه کنید و تعمیر پلی استیشن را به هر شخصی نسپارید تا پشیمان نشوید.

خرابی‌ها رایج و چگونگی تعمیر PlayStation

برای آشنایی بیشتر شما علاقه مندان به حوزه بازی و کنسول های بازی، در ادامه این مقاله برخی از مشکلات رایج و تعمیر پلی استیشن که ممکن است برای شما هم اتفاق بی افتد را جمع آوری کرده ایم. این موارد عبارتند از؛

عدم اتصال به شبکه پلی استیشن و مراجعه به تعمیرکار

ممکن است در شروع به کار پلی استیشن با یک پیام ارور مواجه شوید که خبر از عدم اتصال و دانلود بازی‌ها در شبکه پلی استیشن می‌دهد. در چنین شرایطی بهتر است یکبار تمامی اتصالات اینترنتی خود را بررسی کرده و مجددا به شبکه وارد شوید. در صورتی که مشکل اتصال برطرف نشد به نظر تعمیر پلی استیشن توسط متخصص لازم است.

راز آسمان پایتخت

تعمیر پلی استیشن - کاماپرس

دیگر نشانه تعمیر پلی استیشن؛ چشمک زدن صفحه در حین بازی

در صورتی که مدت‌ها است از پلی استیشن خود استفاده می‌کنید و برای نخستین بار با چشمک زدن صفحه یا تاخیر در نمایش تصاویر مواجه می‌شوید، احتمالا در پردازنده گرافیکی یا جی پی یو پلی استیشن مشکلی وجود داشته باشد. در چنین حالتی تعمیر پلی استیشن توسط تعمیرکار مجرب ضروری به نظر می‌رسد و نباید بیش از حد از این سیستم کار کشید.

هشدار تعمیر پلی استیشن با داغ شدن بیش از حد آن

تعداد زیادی از کاربران پلی استیشن از داغ شدن این وسیله سرگرمی در هنگام کار کردن با آن خبر داده‌اند. این موضوع ممکن است به مواردی مانند بسته بودن فضای قرارگیری کنسول، پوشیده شدن فن کنسول، قرارگیری دستگاه روی پارچه یا گذاشتن پارچه روی این محصول و عدم فاصله بین دیوار و کنسول بازگردد. اما در صورتی که هیچ یک از این مسائل وجود نداشته باشد و شرایط نگهداری کنسول مناسب باشد، باید به تعمیرکار مجرب این دستگاه مراجعه کرد.

تعمیر دسته پلی استیشن در صورت عملکرد غیرعادی آن

معمولا بعد از مدتی استفاده از پلی استیشن، احتمال داغی و لرزیدن بیش از حد دسته‌ها، عدم اتصال آن‌ها به کنسول و پیروی نکردن از دستورات وارده نمایانگر وجود دارد. در صورتی که تمامی اتصالات دسته پلی استیشن چک شده و با وجود تنظیمات نرم افزاری همچنان این وسیله عملکرد غیرعادی و نامناسبی دارد، احتمالا اختلال جدی برای آن رخ داده است. در چنین شرایطی باید تعمیر دسته پلی استیشن توسط یک تعمیرکار خبره و کاربلد را در نظر داشت.

این‌ها تنها مواردی از مشکلات کنسول بازی و دسته پلی استیشن است و ممکن است دارندگان این وسیله بازی با مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری دیگری از این دستگاه به مراکز تعمیر پلی استیشن مراجعه کنند. در هر صورت، اگر مشکل روتین این دستگاه با انجام اقدامات اولیه اعم از ریست کردن، بررسی اتصالات و … برطرف نشد، تعمیر پلی استیشن قبل از خرابی کامل آن ضروری است.

تعمیر پلی استیشن را به مرکز تعمیر 724 بسپارید

اما برای تعمیر پلی استیشن باید تعمیرکار متخصص داشته باشید یا اینکه به مراکز تخصصی این کار مراجعه کنید. مراکزی که گذشته از تخصص، اعتبار و شهرت مناسبی دارند و می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان پلی استیشن شما را تعمیر کنند. تعمیر 724 یکی از این مراکز است که پلی استیشن با هر ایرادی را تعمیر کرده و با گارانتی و در کمترین زمان ممکن به شما تحویل خواهند داد. به منظور استفاده از خدمات این مجموعه نیازی به مراجعه حضوری نیست و کافی است به صورت آنلاین برای تعمیر پلی استیشن خود درخواست دهند.

انتهای پیام

مرتبط با : تعمیر 724
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز