آشنایی با سالن‌ های ضیافت هتل استقلال تهران

هتل پارسیان استقلال-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

هتل‌های لوکس امکانات و خدمات بسیاری را ارائه می دهند. گروه هتل‌های زنجیره‌ای پارسیان از جمله هتل استقلال تهران با ارائه امکاناتی استاندارد در سطح بین‌ المللی از مسافران و مهمانان زیادی استقبال می‌کند. این هتل‌ها دارای طراحی‌ زیبا، واحدهای اقامتی چشمگیر، مبلمان لوکس و امکانات رفاهی ویژه هستند. هتل‌های پنج ستاره همچنین سالن‌های مدرنی جهت برگزاری انواع مراسم‌های دوستانه و جلسات کاری در اختیار دارند.

کاماپرس در ادامه به شرح مختصری درباره سالن‌های ضیافت هتل استقلال تهران می‌پردازد.

سالن باشکوه دریای نور

سالن دریای نور با مساحت قابل توجهی، امکان پذیرایی از 150 تا 850 نفر را دارد. این سالن بدون ستون، دارای سقفی مرتفع همراه با نورپردازی زیبا است. وجود سیستم صوت و فضایی مجزا جهت سرو غذا، سالن دریای نور را تبدیل به مکانی مناسب جهت برپایی ضیافت‌هایی نظیر مراسم نامزدی و عروسی کرده است. امکان تفکیک شدن به چهار فضای جداگانه در این سالن نیز وجود دارد. سایر مراسمات نظیر سمینار، کنفرانس، رونمایی، دوره‌های آموزشی و جشن‌های سالیانه شرکتی در سالن دریای نور برگزار می‌شوند.

سالن دریای نور هتل استقلال-کاماپرس

سالن یاس دو، مکانی مناسب برای جلسات رسمی

قبل از رزرو هتل به تجهیزاتی که برای جلسات کاری خود نیاز دارید، فکر کنید تا هتل ایده آل خود را پیدا کنید. در صورت نیاز به فضای کاری، شما باید هتلی را انتخاب کنید که فضای کافی برای تمرکز داشته باشد. همه هتل‌ها برای جلسات کاری مناسب نیستند. بهتر است فهرستی از بهترین هتل‌هایی که برای جلسات کاری مناسب هستند تهیه کنید. با هتل‌هایی آشنا شوید که جلسات کاری تخصصی را در خود جای می‌دهند. یک هتل مناسب برای جلسات کاری باید از محیطی کاملا آرام و دنج همراه با فناوری پیشرفته مانند اشتراک صفحه نمایش، فناوری‌های صوتی و دسترسی به وایفای پرسرعت برخوردار باشد. این امکانات محیط کاری هتل را تعاملی‌تر و جذاب‌تر می‌کنند. سالن یاس دو هتل استقلال تهران یک مکان مناسب و آرام برای برگزاری جلسات کاری است. طراحی این اتاق به گونه‌ای است که می‌تواند متناسب با نیازهای افراد، چیدمان کلاسی را تا 80 نفر ظرفیت، چیدمان یو شکل را تا 40 نفر و چیدمان سینمایی را تا 60 نفر پوشش دهد. این سالن برای برگزاری مراسم‌های دوستانه و ضیافت تا حداکثر ظرفیت 150 نفر نیز مناسب است. در سالن یاس دو امکان استقرار بوفه غذا نیز وجود دارد.

راز آسمان پایتخت

هتل پارسیان استقلال-کاماپرس

رزرو هتل استقلال تهران با بیشترین تخفیف

آژانس مسافرتی سفرانه با بیش از 13 سال سابقه در زمینه گردشگری و ارائه انواع خدمات نظیر هتل‌های ایرانی فعالیت می‌کند. رزرو هتل استقلال تهران چه به جهت گذراندن تعطیلاتی بی‌نظیر و چه از نظر برگزاری انواع مراسم انتخاب بسیاری از افراد است.   مجموعه سفرانه تضمین می‌کند تا با ارائه بیشترین تخفیف جهت رزرو هتل استقلال تهران یک سفر لذت‌بخش را به مسافران هدیه کند. کاربران می‌توانند جهت رزرو هتل استقلال تهران و کسب اطلاعات بیشتر علاوه‌بر وبسایت، به صفحه اینستاگرام، توییتر، فیسبوک و لینکدین سفرانه مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز