قیمت تور گروهی وان در سال ۱۴۰۳

تور وان - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

یکی از پرطرفدارترین و ارزان‌ترین سفرهای زمینی خارجی برای ایرانیان، سفر به شهر وان در ترکیه است. به طوریکه برای شهرهای نزدیک به مرز ترکیه، سفر به وان مانند سفر داخلی محسوب شده و خریدهای سالانه یا فصلی خود را از این شهر انجام می‌دهند. به همین خاطر تور گروهی وان ۱۴۰۳ طرفداران بسیاری دارد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی شهر وان، بررسی انواع تور گروهی وان ۱۴۰۳، هزینه‌ها و خدمات آن می‌پردازد.

آشنایی با شهر وان در ترکیه

وان، شهری بزرگ در شرق ترکیه است که قدمتی ۳۴۰۰ ساله داشته و دارای جاذبه‌های گردشگری و تاریخی بسیاری است. به گربه‌‌های سفید پشمالویی که یک چشم آبی و یک چشم زرد دارند مشهور بوده و بزرگ‌ترین دریاچه ترکیه و یکی از بزرگ‌ترین دریاچه‌های حوضه بسته جهان را دارد. از دیگر جاذبه‌های دیدنی وان می‌توان به قلعه وان و ساختمان‌های دوران عثمانی، بام وان، دریاچه وان و کوه‌های ناهموار، خانه‌ی گربه‌ها، ساحل ادریمیت و کلیسای آکدامار اشاره کرد.

تور وان - کاماپرس

بررسی انواع تور گروهی وان ۱۴۰۳ به همراه هزینه آن

این تور در ۳ تاریخ متفاوت عرضه خواهد شد. حرکت اول آن از ۲۸ اسفند تا ۴ فروردین بوده که ۴ شب اقامت در هتل ۳ ستاره استارلایف را تجربه می‌کنید. قیمت این تورو گروهی وان  ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود. حرکت دوم آن از ۹ تا ۱۳ فروردین بوده که ۳ شب اقامت در هتل ۳ ستاره استارلایف را تجربه می‌کنید. قیمت این تورو گروهی وان  ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود. حرکت سوم این تور از ۲۴ تا ۲۸ فروردین بوده که ۳ شب اقامت در هتل ۳ ستاره استارلایف را تجربه می‌کنید. قیمت این تورو گروهی وان نیز  ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود. لازم به ذکر است حرکت سوم تور گروهی وان ۱۴۰۳ ویژه کنسرت معین بوده و برای علاقه‌مندان به شرکت در این کنسرت توصیه می‌شود.

راز آسمان پایتخت

تور وان - کاماپرس

آشنایی با خدمات تور گروهی وان ۱۴۰۳

از خدمات تور گروهی وان ۱۴۰۳ می‌توان به اقامت در هتل ۳ ستاره استارلایف با صبحانه سلف‌ سرویس، اتوبوس توریستی وی آی پی تخت شو تا مرز و ترمینال خوی، ون ترک تا هتل و برای برگشت از هتل تا مرز، بیمه مسافرتی و تور لیدر همراه اشاره کرد. با رزرو تور گروهی وان ۱۴۰۳ از خانه‌ی گربه‌ها، ساحل ادریمیت، کلیسای آکدامار و بام وان بازدید خواهید کرد. به علاوه گشت جزیره با کشتی تفریحی به صورت روزانه و شبانه بر دریاچه وان را خواهید داشت. همچنین می‌توانید از مراکز خرید با برندهای معروف و معتبر خرید کنید. لازم به ذکر است هزینه‌ی تمامی گشت‌ها به صورت آپشنال و عوارض خروج از کشور به عهده مسافر خواهد بود.

تور وان - کاماپرس

رزرو تور گروهی وان ۱۴۰۳ از ” هپی گروپ تورز”

مجموعه هپی گروپ تورز طی 13 سال گذشته در تکاپوی شناسایی جاذبه‌های ناشناخته و بکر تمدن و فرهنگ اصیل آریایی بوده است. این مجموعه با تیم اجرایی خود سفرهای خانوادگی و امنیت محور را اجرا می‌کند و به شعاری بر مبنای اول ایران گردی و بعد جهانگردی معتقد است که بر این اساس می‌توان سفرهای جذابی را برای شناخت تمدن ایران تجربه کرد. برای ارتباط با کارشناسان مجموعه می‌توانید به نشانی تهران، ظلع شمال شرقی میدان رسالت، کوی آژنگ، نبش سلامت دو، طبقه اول رفته یا با شماره تلفن‌های ۰۹۱۲۲۷۹۰۳۶۸ و ۰۲۱۷۷۲۱۲۹۱۸ تماس بگیرید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تور گروهی وان ۱۴۰۳ می‌توانید به نشانی اینترنتی https://happygroup24.ir مراجعه کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : هپی گروپ تورز
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز