آزمون استخدام ادواری برگزار می شود

تورهای مسافرتی لحظه آخر

معاون پژوهش برنامه‌ریزی و سنجش مهارت‌ سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای کشور از برگزاری مستمر آزمون های استخدامی ادواری برای تسریع در ورود نیروی ماهر به بازار کار خبر داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ استخدامی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از تسنیم، علی‌حسین شهریور یکی از وظایف اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور را سنجش مهارت متقاضیان برای فعالیت‌های مختلف اقتصادی دانست و گفت: برخی از مهارت‌آموزان مهارت را آموزش دیده‌اند ولی موفق به دریافت گواهینامه نشده‌اند که این آزمون‌ها سبب تسریع ورود افراد به بازار کار می‌شود.

اخبار مرتبط را از دست ندهید:

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت به سهم آزمون‌های ادواری نسبت به آموزش‌ فنی و حرفه‌ای کشور اشاره کرد و ادامه داد: سهم آزمون‌های ادواری 4 درصد است و برگزاری این آزمون‌ها علاوه بر رونق کسب‌وکار سبب پاسخ سریع به نیازهای مردم در حوزه سنجش مهارت می‌شود.

راز آسمان پایتخت

شهریور اظهار کرد: داوطلبانی که مایل به ثبت‌نام در این آزمون هستند می‌توانند به سامانه ثبت‌نام آزمون‌های ادواری مراجعه کنند و برای ثبت‌نام در خوشه خدمات 28 هزارتومان، در خوشه صنعت، کشاورزی و فرهنگ‌وهنر 42 هزارتومان و صدور گواهینامه 50 هزارتومان پرداخت کنند. دریافت مبلغ مازاد غیرقانونی بوده و متقاضیان می‌توانند به اداره کل و مراکز آموز فنی و حرفه‌ای اطلاع‌رسانی کنند.

معاون پژوهش سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در آخر گفت: افرادی که دو بار در آزمون ادواری قبول نشوند موظف به ارائه گواهی شرکت در یکی از آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای مجاز یا دولتی هستند. همچنین افرادی که به طور استاندارد آموزش گذرانده باشند اقبال بیشتری برای دریافت گواهینامه مهارت دارند.

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز