آریزو 8 هیبریدی با نام فنگیون A8 رونمایی شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

خودرو چری آریزو 8 هیبریدی با عنوان فنگیون A8؛ جدیدترین سدان PHEV چینی رسما رونمایی شد.

به گزارش کاماپرس، این سدان چینی احتمالا در آینده‌‌ای نزدیک با برند فونیکس مدیران خودرو در بازار ایران عرضه می‌شود. در همین راستا، سایر خودروهای هیبریدی مانند هونگچی E-QM5، فونیکس آریزو 5 برقی، اسکای ول ET5 برقی، فونیکس تیگو 8 ای پلاس و تیگو 7 هیبریدی نیز به زودی در بازار داخل کشور عرضه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

بر اساس این گزارش، Fengyun A8 به عنوان نسخه پلاگین هیبرید آریزو ۸ آوریل امسال در نمایشگاه خودرو شانگهای رونمایی شد. این خودرو یک سدان متوسط بوده و در رابطه با فضای داخلی یک صفحه نمایش دوگانه ۱۲.۳ اینچی متشکل از یک کلاستر و یک مانیتور مرکزی، همراه با یک فرمان سه پره دی کات در بخش داشبورد آن طراحی شده است.

راز آسمان پایتخت

کنسول وسط خودرو دارای یک کلید چرخشی، یک شیفتر گیربکس شیفت بای وایر و یک پد شارژ بی‌سیم بوده و در عین حال، فنگیون A8 به سقف پانوراما، تهویه اتومات، گرم‌کن صندلی‌های جلو، سیستم کنترل پایداری و کنترل کشش نیز مجهز است.

موتور این خودرو توسط سیستم  Kunpeng Super Performance Electric Hybrid C-DM system پشتیبانی شده که از نسل پنجم موتور هیبریدی ACTECO 1.5TGDI و یک موتور الکتریکی تشکیل شده است. همچنین شتاب صفر تا صد ۷.۶ ثانیه و مصرف سوخت این سدان ۴.۲ لیتر به ازای هر صد کیلومتر است.

گفتنی است، حدود قیمت چری فنگیون A8 بین ۱۸ تا ۲۲ هزار دلار برآورد شده است.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز