یارانه معیشتی ساعت 24 فردا واریز می شود

سومین واریز یارانه معیشتی امسال – یارانه حمایت معیشتی مردادماه ماه 1399 – فردا پنجشنبه 9 مردادماه در حالی به حساب سرپرستان خانوارهای مشمول واریز می شود که گرانی از ارزش خرید این یارانه کاسته است.

به گزارش کاماپرس، یارانه حمایت معیشتی برای جبران تورم ناشی از افزایش قیمت بنزین به خانوارهای کم درآمد اختصاص پیدا کرده است و این درحالیست که از زمان افزایش قیمت بنزین شاهد شیوع کرونا بوده ایم و بسیاری از خانوارها با بیکاری سرپرست خانوار مواجه شده وبه صف خانوارهای نیازمند حمایت پیوسته اند بدون آن که یارانه‌معیشتی به آنها تعلق بگیرد.

از سوی دیگر افزایش تورم قدرت خرید یارانه‌معیشتی را به شدت کاهش داده و اقلام سبد غذایی به شدت گران شده و برای مثال در حالی که در زمان تعیین یارانه معیشتی قیمت مرغ کیلویی 11 هزار تومان بود اکنون مرغ به کیلویی 19 هزار تومان رسیده است.

دولتمردان به فکر ترمیم یارانه‌معیشتی باشند

یارانه‌حمایت معیشتی به تناسب بعد افراد خانوار پرداخت می‌شود به این معنی که خانواده یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانواده دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، خانواده سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانواده ۴ نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانواده پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان یارانه معیشتی دریافت می‌کنند.با این اوصاف به نظر می رسد دولتمردان باید برای ترمیم یارانه معیشتی اقدامات عاجلی به عمل آورند.

آریاک سفر

در این زمینه بیشتر بخوانید:

سازمان هدفمندی یارانه‌ها در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مرحله نهم یارانه معیشتی زودتر از موعد مقرر به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

طبق اعلام سازمان برنامه و بودجه، در مرحله چهارم که آخرین مرحله یارانه‌معیشتی خانوار در سال گذشته بود، ١٩ میلیون و ٢٨٣ هزار و ٢۴۵ سرپرست خانوار مشمول، سبد حمایت معیشتی دریافت کردند. در سال جدید نیز تا کنون دو مرحله حمایت معیشتی واریز شده و فرداشب مرحله سوم در سال ۹۹ برای مشمولان واریز می‌شود.

 

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “یارانه معیشتی ساعت 24 فردا واریز می شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز