گوشی شیائومی ۱۲ اس اولترا بخریم یا سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا؟ (ویدیو)

لست سکند

شیائومی 12 اس اولترا پرچمدار این برند چینی است که سرانجام در سال 2022 از راه رسید. نگاهی اجمالی به ویژگی های این گوشی جدید نشان می دهد که از نظر سخت افزاری دستخوش تغییراتی شده است و  سنسورهای دوربین آن، بزرگ ترین سنسورهایی هستند که در گوشی های هوشمند یافت می شوند و به این ترتیب وعده یک عکسبرداری عالی را به کاربرانش می دهد. از طرفی، رقیب سرسخت این گوشی یعنی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا نیز بیکار ننشسته و نبرد بین اولتراها را داغ تر کرده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که به مقایسه این دو گوشی هوشمند پرطرفدار می پردازد. اگر همچنان در انتخاب یکی از این دو گوشی سردرگم هستید، تماشای این ویدیوی مقایسه ای را از دست ندهید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، از آن جایی که هر دو این گوشی ها پرچمدارهایی رده بالا هستند، شرکت های سازنده آن ها از بهترین مواد اولیه استفاده کرده و بهترین پرداخت ها را روی آن ها انجام داده اند. البته این نکته را نیز در نظر داشته باشید که هر دو 220 گرم وزن دارند و شاید استفاده از آن ها با یک دست کار راحتی نباشد. البته وقتی صحبت از نماشگرها به میان بیاید، هر دو گوشی رضایت شما را جلب خواهند کرد.

راز آسمان پایتخت

گوشی های شیائومی ۱۲ اس اولترا و سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا هر دو از اندروید 13 استفاده می کنند و دوربین هر دو نیز جز بهترین دوربین هایی است که در بین گوشی های هوشمند دیده می شود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگشیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز