مقایسه آیفون 13 پرومکس و 14 جدید (ویدیو)

لست سکند

بعد از عرضه گوشی آیفون 13 پرومکس، این پرسش برای همه مطرح شد که آیا گوشی هوشمند اپل می تواند بیش از ارتقا یابد یا نه؟ آیفون 13 پرومکس از عمر باتری بسیار بالایی برخوردار است و عملکردش آن قدر عالی است که حتی با گذشت حدود یک سال از زمان نخستین عرضه اش، عنوز نیز سریع ترین گوشی جهان به شمار می آید. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که به مقایسه دو گوشی هوشمند اپل یعنی آیفون 13 پرومکس و آیفون 14 پرومکس می پردازد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، به نظر می رسد شرکت اپل اندازه گوشی آیفون 14 پرومکس که در آینده ای نزدیک به بازار عرضه خواهد شد را کوچک تر خواهد کرد و صفحه نمایش آن نیز باریک تر خواهد شد. به این ترتیب، در دست گرفتن آن بسیار آسان تر خواهد بود ولی همچنان قدرتمند باقی خواهد ماند.

البته همه حرف و حدیث هایی که از آیفون 14 پرومکس به گوش می رسد هنوز در حد شایعه و اخباری است که به بیرون درز کرده اند و هیچکدام از آن ها نمی تواند اطلاعات کاملی به دست بدهد تا بتوان مقایسه نهایی را انجام داد.

راز آسمان پایتخت

شنیده ها حاکی از آن است که آیفون 14 پرومکس از یک چیپ سریع تر A16 Bionic بهره خواهد برد و دوربین جدید آن 48 مگاپیکسلی خواهد بود، این احتمال نیز وجود دارد که قابلیت اتصال به ماهواره را نیز داشته باشد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

آل دیجیتال

مطمئن باشید هر زمان آیفون ۱۴ وارد بازار شود آل دیجیتال یکی از اولین فروشگاه های اینترنتی قابل اعتمادی است که آیفون ها را با قیمت مناسب در بازار عرضه خواهد کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : آل دیجیتالاپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز