گوشی آیفون 12 پرومکس در 48 ساعت رکورد گرانی زد

روزهای پایانی هفته جاری با وجود تعطیلی بازارها قیمت گوشی در فروشگاه های آنلاین و معدود فروشگاه هایی که به کار خود ادامه دادند افزایش یافت و بیشترین افزایش قیمت به آیفون 12 پرومکس اختصاص داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار خودرو و سایر بازارها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از  اینجا  وارد شوید

به گزارش کاماپرس، نرخ ارز در روزهای پایانی هفته ثبات نسبی داشت و حتی اندکی کاهش یافت با این حال قیمت گوشی در مدار صعودی قرار داشت. برای مثال طبق گزارش رسانه ها آیفون ۱۲ پرومکس (نسخه ۱۲۸ گیگابایت) حدود نیم میلیون تومان ظرف ۴۸ ساعت گران شده و در فروشگاه‌های آنلاین تقریبا ۳۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

گوشی پرتقاضای دیگر اپل در بازار ایران یعنی گوشی آیفون SE مدل ۲۰۲۰ نیز ۲۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است و حالا حدود ۱۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

اخبار مهم و پربازدید امروز را بخوانید:

آریاک سفر

بنا به اعلام فرارو قیمت گوشی‌های پرفروش اندرویدی، این هفته افت و خیز چندانی نداشت. در حال حاضر پرفروش‌ترین گوشی فعلی بازار گلکسی A۱۲ سامسونگ است و می‌شود و آن را با چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید.

گلکسی S۲۰ FE ۵G امروز ۱۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان قیمت دارد. سامسونگ با طراحی گوشی‌های نسخه FE راهی برای در دسترس قرار گرفتن گوشی‌های سری S، آن هم با قیمت کمتر فراهم آورد. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی نسبت به روز دوشنبه خدود ۱۵۰ هزار تومان ارزان شده است.

در بین گوشی های شیائومی نیز می توان به Poco M۳ Pro ۵G اشاره کرد که یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است که قابلیثت پشتیبانی از فناوری نسل پنجم اینترنت را دارد. نسخه ۶۴ گیگابایتی این گوشی امروز در تهران پنج میلیون و ۱۳۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اپلسامسونگشیائومی
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز