گل های روز یازدهم جام جهانی قطر 2022 (ویدیو)

روز گذشته با برگزاری دیدارهای پایانی گروه های سوم و چهارم، تکلیف 4 تیم دیگری که به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی قطر صعود می کنند مشخص شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در گروه D تونس و فرانسه به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه 1-0 به سود تونسی ها تمام شد ولی در نهایت به حذف آن ها از دور بازی ها انجامید. این بازی اگرچه با شکست فرانسه همراه بود ولی قهرمان جام جهانی گذشته با وجود این باخت به مرحله حذفی راه یافت. در ادامه گل های روز یازدهم جام جهانی را تماشا می کنیم.

در بازی دیگری از گروه D، استرالیا و دانمارک رو در روی یکدیگر قرار گرفتند که با نتیجه 1-0 به سود استرالیا خاتمه یافت و استرالیا توانست با کسب 6 امتیاز، بعد از فرانسه به عنوان تیم دوم این گروه به مرحله یک هشتم نهایی برسد.

و اما در گروه C  نیز رقابت ها ادامه داشت و در لهستان-آرژانتین و عربستان-مکزیک به مصاف یکدیگر رفتند.

آریاک سفر

تیم ملی لهستان که تا پیش از برگزاری این بازی با 4 امتیاز صدرنشین این گروه بود، با پذیرش شکست در جایگاه دوم قرار گرفت و آرژانتینی ها به عنوان صدرنشین به مرحله حذفی راه یافتند. دیدار لهستان-آرژانتین در نهایت با نتیجه 0-2 به سود آرژانتین به پایان رسید.

در بازی دیگری از گروه C  ، عربستان و مکزیک در برابر هم قرار گرفتند که نتیجه 1-2 به سود مکزیک را رقم زد. البته این برد برای مکزیک سودی نداشت و این تیم علی رغم پیروزی در این بازی موفق به صعود به مرحله حذفی جام نشد. عربستان نیز با این پذیرش شکست نتوانست به مرحله بعد صعود کند.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز