نیسان ماکسیما ؛ خودرو محبوب ایرانی ها دیگر تولید نمی شود (ویدیو)

کمپانی نیسان از اواسط سال 2023 تولید سدان ماکسیما را متوقف می کند. این خبر باعث شد تا توجه خریداران جدیدی به این خودرو جلب شود و درباره تیپ ها، قیمت، آپشن ها و تجهیزات ایمنی آخرین مدل از نیسان ماکسیما کنجکاو شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، نیسان ماکسیما مدل 2023 یک سدان تمام عیار است که موتور شش سیلندر و 3.5 لیتری آن می تواند 300 اسب بخار نیرو و 354 نیوتن متر گشتاور تولید کند. این سدان به صورت استاندارد به چراغ های ال ای دی و چراغ های روزتاب مجهز است و غربیلک فرمان نیز با روکشی از چرم اعلای Ascot پوشانده شده است.

نیسان ماکسیما 2023 از تجهیزات ایمنی کاملی بهره می برد و خیال سرنشینان از این بابت کاملاً راحت خواهد بود. از جمله این تجهیزات می توان به سیستم هشدار نقاط کور و سیستم تشخیص عابران پیاده اشاره کرد. همچنین این سدان به سیستم تشخیص تابلوهای راهنمایی نیز مجهز شده است که وقتی به تابلوهای محدودیت سرعت و یا دیگر تابلوهای مهم راهنمایی نزدیک می شوید راننده را از وجود چنین تابلوهایی مطلع می کند. در تیپ های SR و Platinum نیز دوربین 360 درجه ای که هنگام پارک کردن اطراف خودرو را روی نمایشگر نشان می دهد به صورت استاندارد عرضه می شود.

آریاک سفر

نیسان ماکسیما مدل 2023 در سه تیپ Platinum ، SR و SV در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که هر یک سبک و سیاق متفاوتی دارد. قیمت تیپ Platinum در بازارهای جهانی در حدود 44250 دلار، قیمت تیپ SR در حدود 43300 و قیمت تیپ SV در حدود 38140 دلار اعلام شده است.

با وجود این که نیسان ماکسیما در سرتاسر جهان بسیار پرطرفدار است ولی کمپانی نیسان تصمیم گرفته است به تولید آن ادامه ندهد و ساخت آن در اواسط سال 2023 خاتمه خواهد یافت. مقامات رسمی این کمپانی اعلام کرده اند که نیسان قصد دارد تمرکزش را بر روی تولید خودروهای برقی بگذارد.

پربازدیدترین ویدیوها ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : نیسان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز