گل های دیروز جام جهانی قطر/ روز دهم (ویدیو)

در گروه B دو بازی بین تیم های ملی ایران-آمریکا و ولز-انگلستان انجام گرفت. دیدار تیم های ایران و آمریکا که یکی از حساس ترین بازی های تیم ملی به شمار می آمد با نتیجه 0-1 به سود آمریکا به پایان رسید. این بازی در استادیوم الثمامه دوحه برگزار شد و در دقیقه 39 کریستین پولیشیج توانست گل برتری را برای آمریکا به ثمر برساند. به این ترتیب تیم آمریکا به مرحله یک هشتم نهایی صعود می کند و تیم ملی ایران با کسب سه امتیاز با جام جهانی 2022 خداحافظی کرد.

در ادامه ویدیوی گل های روز دهم جام جهانی قطر 2022 را تماشا می کنیم:

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

بازی اکوادور- سنگال با نتیجه 1-2 به سود قهرمان آفریقا به پایان رسید. تیم اکوادرو برای صعود به مرحله بعد فقط به یک تساوی نیاز داشت ولی با پذیرش این شکست، سنگال توانست به عنوان تیم دوم گروه  A به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند. اکوادور که تا آخرین روز یکی از شانس های صعود به مرحله بعد به شمار می آمد ولی با شکست در برابر سنگال از دور مسابقات کنار رفت.

در بازی دیگر گروه A، هلند و قطر در مقابل یکدیگر قرار گرفتند که با نتیجه 0-2 به سود تیم ملی هلند به پایان رسید. به این ترتیب، قطر با انجام سه دیدار و سه شکست از مرحله گروهی حذف می شود و هلند با کسب هفت امتیاز به مرحله بعدی راه پیدا می کند.

آریاک سفر

در گروه B دو بازی بین تیم های ملی ایران-آمریکا و ولز-انگلستان انجام گرفت. دیدار تیم های ایران و آمریکا که یکی از حساس ترین بازی های تیم ملی به شمار می آمد با نتیجه 0-1 به سود آمریکا به پایان رسید. این بازی در استادیوم الثمامه دوحه برگزار شد و در دقیقه 39 کریستین پولیشیج توانست گل برتری را برای آمریکا به ثمر برساند. به این ترتیب تیم آمریکا به مرحله یک هشتم نهایی صعود می کند و تیم ملی ایران با کسب سه امتیاز با جام جهانی 2022 خداحافظی خواهد کرد.

در دهمین روز از برگزاری تورنومت جام جهانی 2022 و در بازی دیگری از گروه B، ولز در مقابل انگلستان قرار گرفت. بعد از شکست ولز در مقابل ایران و تساوی آمریکا و انگلیس، امتیاز این دیدار برای هر دو تیم اهمیت بسیار زیادی داشت و در نهایت انگستان توانست در یک بازی پر گل و با نتیجه 0-3 امید ولزی ها برای راهیابی به مرحله بعد را بر باد بدهد. تیم انگلیس با دستیابی به این نتیجه در مرحله بعد به مصاف سنگال خواهد رفت.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز