جذاب ترین گل های روز نهم جام جهانی قطر 2022 (ویدیو)

طبق برنامه بازی های جام جهانی قطر، دیروز دیداری از گروه G برگزار شد و کامرون و صربستان به مصاف یکدیگر رفتند. دیدار این دو تیم بسیار جذاب بود و رد و بدل شدن 6 گل و وجود موقعیت های از دست رفته زیاد نیز به جذابیت بازی اضافه کرد. در نهایت بازی دیدنی کامرون و صربستان با تساوی 3 بر 3 خاتمه یافت.  روز گذشته علاوه بر صربستان و کامرون، کره جنوبی و غنا و همچنین پرتقال و اوروگوئه نیز به مصاف هم رفتند. در ادامه ویدیوی گل های روز نهم جام جهانی قطر را تماشا می کنیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

گل های تماشایی  بازی کامرون-صربستان را ژان چارلز کاستلتو در دقیقه 28 برای کامرون، استرانیا پاولوویچ برای صربستان در دقیقه 45 و سرگئی میلینکوویچ برای صربستان در دقیقه 45 به ثمر رساندند.

همچنین الکساندر میتروویچ در دقیقه 52 برای صربستان، وینسنت ابوبکر در دقیقه 63 برای کامرون و اریک چوپو موتینگ در دقیقه 65 برای کامرون توانستند دروازه حریف را باز کنند.

آریاک سفر

از گروه H نیز یک بازی بین کره جنوبی و غنا انجام گرفت که با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم ملی غنا به پایان رسید. این برد باعث شد غنا از شانس بالایی برای صعود از گروه برخوردار گردد و شانس کره ای ها برای صعود کمرنگ شود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز