گران قیمت ترین خودروهای سال 2022 (ویدیو)

وقتی صحبت از تولید لوکس ترین و زیباترین خودرهای دنیا به میان می آید، شرکت های خودروسازی مانند بوگاتی یا رولزرویس کسی را ناامید نمی کنند. پرستیژ، طراحی بدنه ای که پیش از آن دیده نشده، یک موتور قوی، کابینی راحت و بسیاری موارد دیگر از جمله ویژگی های خودروهای لوکسی محسوب می شوند که بسیاری از آن ها به تعداد محدودی تولید می گردند. این خودروها معمولاً قیمت بسیار بالایی دارند و مدل های جدید آن ها بلافاصله پس از عرضه به فروش می رسند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که 10 خودرو گران قیمت سال 2022 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، یکی از شرکت هایی که به خاطر تولید خودروهای لوکس شهرت دارد، کمپانی رولزرویس است که محصول جدید آن بوت تیل (Boat Tail) نام دارد. در واقع، این خودرو جانشین خودرو لوکس سویپتیل (Sweptail) است که در سال 2017 معرفی گردید و 12.8 میلیون دلار قیمت داشت. آن طور که اعلام شده است رولزرویس Boat Tail در حدود 28 میلیون دلار قیمت دارد و به صورت دو رنگ در اختیار خریدارانش قرار خواهد گرفت.

آریاک سفر

یکی دیگر از خودروهای گران قیمت امسال، بوگاتی ویتوره نویر (Voiture Noire)  است که از یک موتور 16 سیلندر 8 لیتری بهره می برد که به چهار توربوشارژر مجهز است. این موتور 1479 اسب بخار نیرو و 1600 نیوتن متر گشتاور تولید می کند و 6 اگزوز خروجی دارد. Voiture Noire حاصل یک عمر تولید خودروهای لوکس توسط کمپانی افسانه ای بوگاتی است و برچسب قیمت آن عدد 18.7 میلیون دلار را نشان می دهد.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : بوگاتیرولزرویس
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز