گران ترین گوشی های تلفن همراه در بازار چند؟

گوشی موبایل-کاماپرس

بسیاری از افراد گران بودن تلفن همراه در اولویتشان قرار دارد، البته قیمت بالای گوشی‌ها بی‌دلیل نیست و هر کدام یک سری امکانات خاص و بالاترین کیفیت را ارائه می‌دهند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فناوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

در میان کمپانی‌های بزرگ سازنده گوشی‌های تلفن همراه، برخی وجود دارند که محصولات آنها گرچه از نظر تعداد کم باشد، اما ارزش بالایی دارند. این روزها قیمت گوشی‌های موبایل برای بسیاری از کاربران اهمیت زیادی دارد. به طور مطمئن با شنیدن قیمت بالای گوشی به یاد گوشی‌های آیفون خواهید افتاد اما بد نیست بدانید، در بازار جهانی و حتی ایران نیز به غیر از گوشی‌های اپل، گوشی‌های مختلف دیگر نیز جزو گران‌ترین گوشی‌ها محسوب می‌شوند.

از آنجا که گوشی‌های گران‌قیمت جزء کالاهای لاکچری محسوب می‌شود و بالاترین جایگاه را در لیست قیمت روز گوشی موبایل دارد، خرید آن کار دشواری است و مشتریان با جستجو در فروشگاه‌های اینترنتی مختلف به دنبال شرایط لازم برای خرید این نوع از گوشی‌ها هستند.

بیشتر بخوانید:

آریاک سفر

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۲ پرو اسپید معرفی شد

بهترین گوشی ‌های میان‌ رده بازار را بشناسید

کاماپرس در ادامه مطلب شما را برای یک خرید راحت و بدون دردسر راهنمایی کرده و نکات لازم را برای انتخابی عالی گوشی تلفن همراه در اختیارتان قرار می‌دهد.

آیفون ۱۳ پرو مکس

گوشی آیفون 13 پرومکس، بهترین مدل و گران‌ترین گوشی بازار است. این گوشی با دوربین سه‌گانه 12 مگاپیکسلی با اسکنر سه‌بعدی و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی این مقام را به دوش می‌کشد. در این گوشی از تراشه A15 بایونیک و iOS15 استفاده شده که از نظر بازدهی بی‌نقص است. این گوشی دارای نمایشگر 6.7 اینچی و وزن 240 گرمی است. این گوشی هم اکنون با قیمت74 میلیون و 900 هزار تومان عرضه می‌شود.

آیفون13 پرومکس-کاماپرس

گلکسی S22 اولترا

گوشی S22 اولترا را باید در رتبه دوم گرانترین گوشی بازار جای دهیم. نمایشگر 6.8 اینچی داینامیک‌ امولد، دوربین چهارگانه با لنز 108 مگاپیکسل، زوم 10 برابری و پشتیبانی از قلم اس یا همان S Pen از مشخصات جذاب این گوشی سامسونگ است. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی این گوشی نیز از دیگر نقاط قوت آن محسوب می‌شودکه از قابلیت شارژ سریع 25 واتی، شارژ پشتیبانی می‌کند. قیمت آن در بازار حدود 42 میلیون 879 هزار تومان است.

گلکسی S22 اولترا-کاماپرس

شیائومی 12 پرو

شیائومی 12 پرو گوشی جدید و گران قیمت شیائومی است که به یک نمایشگر 6.73 اینچی LTPO AMOLED مجهز شده است. در قسمت پردازنده این گوشی تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1 به همراه 8 یا 12 گیگابایت رم قرار گرفته است. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و باتری 4600 میلی‌آمپرساعتی که با قابلیت شارژ 120 واتی در 18 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود، از دیگر مشخصات شیائومی 12 پرو است. قیمت این نوع گوشی 19 میلیون 999 هزار تومان است.

شیائومی 12 پرو-کاماپرس

موتورولا مدل Edge 30 Pro 5G

این گوشی نیز یکی از گرانقیمت‌ترین گوشی‌های تلفن همراه از نوع خود است. دوربین 50  مگاپیکسلی از جمله مهمترین مشخصات این گوشی به شمار می‌رود. سایز صفحه نمایشی آن 6.7 اینچ  و تعداد هسته پردازشگر آن هشت هسته‌ای است. 24 میلیون 899هزار تومان قیمت این تلفن همراه است.

موتورولا مدل Edge 30 Pro 5G-کاماپرس

گوشی موبايل ناتینگ مدل NOTHING PHONE 1

گوشی موبایل ناتینگ فون 1 یکی از پر حاشیه‌ترین گوشی سال 2022 است که با طراحی و نوآوری خود توانسته بازخورد بسیار خوبی از کاربران دریافت کند. طراحی زیبا، صفحه نمایش اولد با کیفیت، نرخ نوسازی 120 هرتزی، عملکرد مطلوب دوربین‌های اصلی و اولتراواید و بازدهی مناسب باتری از جمله خصوصیات این گوشی تلفن همراه شیک و به نسبت گرانقیمت است. این گوشی تلفن همراه با قیمت 14 میلیون 585 هزار تومان در بازار عرضه می شود.

گوشی موبايل ناتینگ مدل NOTHING PHONE 1-کاماپرس

گوشی موبایل هواوی مدل P50 Pocket

فرکانس پردازنده مرکزی1 هسته با سرعت 2.84 گیگاهرتز  و 3 هسته با سرعت 2.42 گیگاهرتز، 4 هسته با سرعت 1.80 گیگاهرتز است. این مدل گوشی با قیمت 45 میلیون 500 هزار تومان در بازار عرضه می شود. از ویژگی‌های اصلی این گوشی فبلت، مناسب بازی، مناسب عکاسی سلفی، دارای حسگر اثر انگشت است.

گوشی موبایل هواوی مدل P50 Pocket-کاماپرس

گوشی موبايل ویوو مدل Y55 5G

این گوشی دارای ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگا بایت است. سایز صفحه نمایش آن 6.58 اینچ و ظرفیت باتری آن 5000 میلی آمپر بر ساعت است. همچنین کیفیت دوربین آن سه گانه 50 مگاپیکسل، 2 مگاپیکسل و 2 مگا پیکسل است. قیمت این گوشی در بازار فعلی حدود 6 میلیون 97 هزارتومان عرضه می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگشیائومیموتورولاهواوی
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
ایمالز
آریاک سفر
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز