گران ترین ماشین لباسشویی های اسنوا در بازار

لست سکند

ماشین لباسشویی یکی از ضروری‌ترین لوازم خانگی برقی است و لباس شستن بدون آن را نمی‌توان تصور کرد. ماشین لباسشویی‌های گران قیمت معمولا امکانات بیشتری دارند و مدت زمان طولانی‌تری دوام می‌آورند. اسنوا یکی از برندهای ایرانی پرطرفدار در زمینه تولید لوازم خانگی است و کالا ایرانی باکیفیت عرضه می‌کند. کاماپرس در ادامه به معرفی پنج مدل از گران‌ترین ماشین لباسشویی‌های اسنوا موجود در بازار را معرفی می‌کند:

ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا مدل SWM-84527P

این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت هشت کیلوگرمی است و سرعت چرخش موتور آن هزار و 400 دور است. این محصول مجهز به سیستم شست‌وشو نانوسیلور است که ویژگی‌های آنتی میکروبی دارد و می‌توانند مانند یک کاتالیست بیش از 65 گونه ویروس، قارچ و باکتری را از بین ببرد. این محصول دارای رده مصرف انرژی +++A است و یکی از ماشین لباسشویی‌های کم‌مصرف موجود در بازار محسوب می‌شود. این لباسشویی دارای قابلیت شست‌شو 19 دقیقه‌ای سریع برای زمان‌هایی که فرصت کمی وجود دارد، است. این محصول به قیمت 21 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ماشین لباسشویی اسنوا سری اکتا پلاس مدل SWM-94546

این ماشین لباسشویی دارای ظرفیت شست‌وشو 9 کیلوگرمی است ک قابلیت شست‌وشو لباس‌ها با بخار برای تمیزی بیشتر را دارد. این ماشین لباسشویی دارای منو فارسی برای تنظیمات و انتخاب برنامه شست‌وشو است که کاربری راحتی را برای افراد ایجاد کرده است. در این محصول تکنولوژی جت واش استفاده شده است که آب و مواد شوینده را با هم ترکیب می‌کند و کیفیت شست‌وشو را افزایش می‌دهد. این محصول به قیمت 21 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌‎رسد.

بیشتر یخوانید: 

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94W60

این ماشین لباسشویی با ظرفیت شست‌وشو 9 کیلوگرمی از سری واش این اسنوا است. یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این مدل امکان اضافه کردن لباس در حین شست‌وشو است که به کاربران اجازه می‌دهد لباس‌های فراموش‌شده و یا آن‌هایی که فقط نیاز به آبکشی دارند، در میانه شست‌وشو اضافه کنند. این محصول دارای 14 برنامه مختلف شست‌وشو است که با توجه به نوع لباس و میزان کثیفی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. این محصول دارای سامانه شست‌وشو پاششی است که آب و مواد شوینده را به صورت پرفشار به روی لباس‌ها اسپری می‌کند. این محصول به قیمت 20 میلیون و 800 هزار تومان قابل تهیه است.

راز آسمان پایتخت

ماشین لباسشویی اسنوا سری واش این واش  مدل SWM-84617

این ماشبن لباسشویی دارای ظرفیت شست‌وشو هشت کیلویی است و برای استفاده خانوده‌های پرجمعیت مناسب است. این محصول 14 برنامه شست‌وشو دارد که می‌توان با در نظر گرفتن و جنس، رنگ و میزان کثیفی لباس‌ها از آن استفاده کرد. موتور اینورتر دیجیتال استفاده شده در این لباسشویی کیفیت شست‌وشو را افزایش می‎دهد و برای هر پارچه شست‌وشو بهینه‌ای دارد. این محصول به قیمت 20 میلیون و 500 هزار تومان قابل تهیه است.

ماشین لباسشویی اسنوا مدل SWM-94S60

این ماشین لباسشویی دارای ظرقیت 9 کیلوگرمی است و برای استفاده یک خانواده پرجمعیت مناسب است. این محصول دارای 14 برنامه مختلف شست‌وشو و همچنین برنامه شست‌وشو شرعی است. قابلیت ضدعفونی با اوزون علاوه بر از بین بردن مواد آلرژی‌زا از بافت پارچه، از الیاف لباس نیز محافظت می‌کند. سیستم شست‌وشو با اسپری کردن پرفشار مواد شوینده و آب باعث از بین رفتن هر گونه لکه و سفیدک می‌شود. این لباسشویی دارای قابلیت شست‌وشو 14 دقیقه‌ای است که امکان تمیز کدن لباس‌ها در مدت زمان کوتاه را فراهم می‎‌کند. این محصول به قیمت 20 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : اسنوا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز