ارزان ترین اتو بخار های موجود در بازار + قیمت

با افزایش قیمت لوازم خانگی برقی بسیاری از افراد به دنبال ارزان‌ترین گزینه‌های موجود در بازار می‌گردند. اتو بخار یکی از لوازم برقی ضروری در هر خانه‌ای است و در حال حاضر به دلیل تنوع برندها، امکانات مختلف اتوهای بخار و محدودیت بودجه افراد ممکن است در انتخاب محصول مورد نظر خود دچار مشکل شوند. در چنین شرایطی فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان بررسی قیمت‎ها و مقایسه ویژگی‌های اتوهای مختلف، به افراد در یک انتخاب اقتصادی کمک می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی ارزان‌ترین اتوهای بخار موجود در بازار می‌پردازد:

 

اتوبخار نووا مدل  NI-1163CRMS

این اتو یکی از وسیله‌های کاربردی تولید شده در شرکت نووا است و طراحی زیبا و ساخت باکیفیتی دارد. این اتو ارزان قیمت در عین حال پرقدرت است و در مدت زمان کوتاهی می‌تواند چین و چروک‌های لباس را از بین ببرد. از مزیت‌های این محصول کفه سرامیکی است که به راحتی روی لباس سر می‌خورد و به پارچه‌های نازک نمی‌چسبد و در برابر پوسیدگی و خراشیدگی مقاوم است. این محصول دارای توان مصرفی دو هزار و 200 وات است و سیستن رسوب‌گیر و آهک‌گیر دارد. توان پرتاب بخار بالای این اتو باعث کاهش زمان اتوکشی می‌شود. این محصول به قیمت 400 هزار تومان قابل تهیه است.

آریاک سفر

اتو بخار مسافرتی سوآرین مدل SR 3058

این اتو بخار جمع و جور برای استفاده در مسافرت و یا خوابگاه‌های دانشجویی کاربرد دارد. این مدل دارای دسته ارگانومیکی تاشو است و با راحتی قابل حمل و نقل در مسافرت است. این دستگاه دارای توان مصرفی 800 وات است و قابلیت قرار گرفتن به صورت عمودی را دارد. این اتو قابلیت تنظیم دما را دارد و به راحتی می‌توانید با توجه به نوع پارچه لباس میزان دما را تعیین کنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول امکان بخاردهی به صورت دستی است و می‌توانید از این ویژگی برای صاف کردن لباس‌های خیلی چروک استفاده کنید. این اتو به قیمت 425 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

اتو بخار پارس خزر رینیوم

این اتو بخار با ظاهر کلاسیک و ساده تولید شده است و قابلیت حمل آسان یکی از مزیت‌های اصلی این محصول است. گرما به خوبی در سرتاسر کف اتو پخش می‌شود و حرارت به راحتی به لباس منتقل می‌شود. این مدل دارای قابلیت بخاردهی عمودی است و به خوبی می‌تواند همه چین و چروک‌های روی لباس را از بین ببرد. محزن این محصول دارای 220 میلی‌لیتر ظرفیت است و سیستم ضد چکه تعبیه شده در این محصول از ریزش آب جلوگیری می‎‌کند. محل اتصال سیم به بدنه قابلیت چرخش دارد و این طراحی مخصوص از قطع شدن کابل برق جلوگیری می‌کند. این اتو بخار به قیمت 695 هزار تومان به فروش می‌رسد.

اتوبخار مسافرتی جیپاس

این اتو بخار دارای توان مصرفی 800 وات است و با وزن 250 گرم یک اتو بخار مسافرتی ایده‌آل محسوب می‌شود. کفه این محصول از جنس سرامیک نچسب است و قابلیت بخار دهی عمودی برای این دستگاه قرار داده شده است. سیستم ضد چکه تعبیه‌شده در این محصول از سر ریز شدن آب جلوگیری می‌کند. این اتو به قیمت 700 هزار تومان قابل تهیه است.

اتو بخار سنگین  LEMSER

کفه این اتو از جنس سرامیکی عالی است که سر خوردن اتو روی لباس را راحت می‌کند. این اتو دارای دکمه اسپری آب و قابلیت تنظیم دما است و به راحتی می‌توانید دما را متناسب با جنس پارچه تنظیم کنید. قابلیت تولید بخار عمودی یکی دیگر از مزیت‌های این محصول است که به شما کمک می‌کند که لباس‌های خیلی چروک و یا حجیم را به راحتی اتو کنید. نشانگر ال ای دی به روشن یا خاموش بودن اتو اشاره می‌کند. این اتو بخار به قیمت 785 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : پارس خزر
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آسیاتک
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز