گرانترین کفش های مردانه دیجی کالا

قلب دوم ما نیاز به مراقبت دارد و برای محافظت از آن باید انتخاب مناسبی داشت؛ هر چند که این روزها قیمت برخی کفش‌های استاندارد سر به فلک می‌کشد!

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی از کفش‌ها جزء لاکچری‌ترین‌های دیجی‌کالا محسوب می‌شوند و بساری افرادی که راحتی و ماندگاری برایشان بسیار اهمیت دارد همچنین قیمت برایشان مسئله‌ای نباشد به سراغ این کفش‌های گران قیمت می‌روند.

کفش های مردانه دیجی کالا؛ بالای 10 میلیون تومان

یکی از کفش‌های گران قیمت دیجی‌کالا که 11 میلیون و 850 هزارتومان قیمت دارد، کفش چرم طبیعی، مخصوص دویدن چمیپون مدل Tank Tender Sneakers SHOPBOP است که جنس زیره این محصول از پلاستیک انعطاف‌پذیر با قالبیت ارتجاعی است و ارتفاع آن تا مچ پا خریدار می‌رسد. این محصول با قابلیت گردش هوا و کفی طبی که دارد احساس راحتی را برای مصرف‌کننده رقم خواهد.

دیگر محصول دیجی کالا که در تخفیف 35 درصدی قیمت آن از 17.5 میلیون تومان به 11.5 میلیون تومان رسیده کفش پیاده‌روی نایکی مدل Renew Run 2 است که جنس زیره این محصول از لاسیتک و اگر پیاده‌روی بخش جدانشدنی از زندگی‌تان باشد محصول مناسبی است زیرا قابلیت ارتجاعی دارد و کفی آن طبی است همچنین در برابر سایش نیز مقاومت می‌کند.

آریاک سفر

دیگر کفش پیاده روی لاکچری از برند ریباک مدل CHROMAT است که در دیجی‌کالا با تخفیف 28 درصدی 11 میلیون و 425 هزارتومان عرضه می‌شود. جنس زیره این کتونی ترموپلاستیک پلی اورتان، ایلن وینیل استات و لاستیک است و به خاطر انعطاف پذیر بودن، داشتن بالشتک هوا، قابلیت ارتجاعی، قبلیت گردش هوا، مقاومت در برابر سایش برای پیاده‌روی‌های روزانه بسیار مناسب است.

فیلا مدل سیلوا دیگر کفشی است که برای دونده‌ها مناسب است و با قیمت 11 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده. این محصول چرمی زیره آج دارد و همین امر سبب مقاومت در برابر سایش خواهد شد همچنین فشارهای وارده را کاهش می‌دهد و قابلیت ارتجاعی نیز دارد. این کتونی ضد آب است و به آسودگی می‌توانید زیر باران نیز قدم بزنید.

با کفش های ورزشی 8 تا 10 میلیونی

اگر برای خرید کفش پیاده‌روی حدود 10تا 11 میلیون تومان بودجه در نظر داشته باشید دو کفش از برند نایکی و یک کفش از برند ریباک مناسب شماست. اگر علاقمند به برند نایکی باشید مدل Mc Trainer با تخفیف 37 درصدی 10 میلیون و 985 هزارتومان عرضه می‌شود که قابلیت‌هایی همچون زیره پلاستیکی، انعطاف‌پذیری بالشتک هوا، قابلیت ارتجاعی، مقاوم در برابر سایش، قابلیت گردش هوا و… دارد.

دیگر محصول نایکی یعنی مدل  Odyssey React که با 38 درصد تخفیف 10 میلیون و 485 هزارتومان به فروش می‌رسد که از قابلیت‌های آن می‎توان به زیره ایلن وینیل استات همراه با پلاستیک، کفی قابل ارتجاع، گردش هوا، بالشتک هوا، انعظاف‌پذیر، مقاومت در برابر سایش و… را نام برد. دیگر کفشی که با این بودجه می‌توانید تهیه کنید از برند ریباک مدل وی56821 است که 10 میلیون تومان قیمت دارد. این کفش پیاده‌روی کفی ساده قابلیت ارتجاعی دارد وزیره آن اج‌دار است که در برابر سایش مقاومت دارد همچنین این کفش دارای پد محافظت از پا نیز هست.

یکی دیگر از کفش‌های گران دیجی‌کالا از برند نایکی مدل Wearallday است که بعد از تخفیف 34 درصدی بل قیمتی معادل 9 میلیون و 965 هزارتومان به فروش می‌رسد. این محصول زیره پلاستیکی و قابلیت ارتجاع همچنین گردش هوا نیز دارد؛ این محصول نایکی فشارهای وارده را کاهش می‌دهد و در برابر سایش مقاوم است.

اگر به مدل Renew از برند نایکی علاقمند باشید این محصول با تخفیف 33 درصدی 9 میلیون و 485 هزارتومان به فروش می‌رسد. این محصول بندی زیره لاستیکی دارد و کفی آن ارتجاعی است. از دیگر ویژگی‌های زیره این کفش پیاده‌روی می‌توان به سبک بودن آن و دوام زیاد آن در برابر سایش اشاره کرد همچنین یقه کفش دارای پد نرمی است که هم پا را در کفش محکم نگه می‌دارد و هم باعث راحتی پا می‌شود.

در این میان سه کفش نیز حدود 9 میلیون تومان قیمت دارند که می‌توان به برندهای نایکی، اسیکس و نیوبالانس در این دسته‌بندی اشاره کرد. کفش پیاده‌روی نایکی مدل Amixa با 42درصد تخفیف 8 میلیون و 975 هزارتومان  عرضه می‌شود که از ویژگی‌های آن می‌توان رویه کفش نئوپرن اشاره کرد که راحتی پا در این کفش را چندبرابر می‌کند. جنس این محصول از پارچه است و زیره پلاستیکی دارد. با انعطاف پذیری بسیار خوبی که دارد گزینه مناسب برای پیاده‌روی است. دیگر کفش در این بازه قیمتی کفش مخصوص دویدن از برند اسیکس مدل Gel Contend 4 است که جنس زیره این محصول از دولایه فوم فشرده و فوم تشکیل شده و زیره آن دارای آج است که سبب می‌شود فشار کمتری به پا وارد شود همچنین در برابر سایش نیز مقاومت می‌کند.

این کفش قابلیت گردش هوا دارد و کفی آن طبی است که همین امر سبب شده برای جلسه‌ها، مهمانی‌ها، پیاده‌روی و… مناسب باشد و با قیمت 8 میلیون و 900 هزارتومان عرضه می‌شود. دیگر کفشی که در این بازه قیمتی قرار می‌گیرد از برند نیوبالانس مدل Fresh Foam 860 Collection با قیمت 8 میلیون و 900 هزارتومان است که این مدل اسپرت و برای مهمانی، جلسه و.. مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل بسیار انعطاف‌پذیر است و زیره آن آج دارد که سبب کاهش فشار و کاهش سایش می‌شود.

دو کفش نیز با تخفیف دیجی‌کالا کمتر از 8 میلیون و 500 هزارتومان قیمت دارند که اگر این بازه قیمتی مدنظر باشد یا از طرفداران برند نایکی باشید این دو کفش پیاده‌روی مناسب شماست. اولین کفش از برند نایکی که با 30 درصد تخفیف 8 میلیون و 385 هزارتومان عرضه می‎شود مدل Downshifter 11 و دیگری مدل لجند از شرکت نایکی است که با 43 درصد تخفیف 8 میلیون و 475 هزارتومان به فروش می‌رسند. جنس زیره این دو کفش از جنس پلاستیک است که کفی آن قابلیت ارتجاعی دارد و همچنین هوا نیز در این کفش‌ها جریان دارند. این دو کتونی در برابر سایش مقاومند و فشارهای وارد شده به کفش را خنثی می‌کنند.

مرتبط با : دیجی کالا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز