کیم کارداشیان با رشد سود شرکت‎‌های آرایشی و پوشاک میلیاردر شد (تصاویر)

کیم کارداشیان که پیش از این نیز از صنعت لوازم آرایشی – بهداشتی ، تبلیغات، مدلینگ و سرمایه گذاری در حوزه های مختلف ثروت هنگفتی اندوخته بود در دوران کرونا با افزایش دارایی های خود مواجه شده و در تازه ترین رده بندی فوربس به جمع میلیاردرهای جهان پیوسته است.

به گزارش کاماپرس، فهرست میلیاردرهای جهان اکنون یک میهمان تازه وارد مشهور دارد که البته جانشین خواهر جوان تر خود شده است.

طلاق از کانیه وست علت میلیاردر شدن کیم نیست!

برخی گمانه زنی ها افرایش ثروت کیم کارداشیان و وارد شدن او به جمع بیش از 2770 نفره میلیاردرهای جهان – صاحبان بیش از یک میلیارد دلار ثروت – را به طلاق او از کانیه وست رپر معروف آمریکایی نسبت می دهند.

رسانه ها با رد این فرضیه اعلام کرده اند میلیاردر شدن کیم کارداشیان به افزایش سود شرکت اسکیمز در دوران قرنطینه کرونا مرتبط است که کارداشیان با خرید سهام این شرکت به تبلیغ لباس های راحتی و لباس های زیر آن  پرداخته است.

آریاک سفر

فوربس نیز به میلیاردر شدن کیم کارداشیان مهر تایید زده و اعلام کرده است که ثروت کارداشیان از ماه اکتبر گذشته حدود 25 درصد افزایش یافته است.

بر اساس اعلام این نشریه که دارایی ثروتمندان جهان را رصد و رتبه بندی می کند داشته های خانم کارداشیان طی مدت مذکور از 780 میلیون دلار به بیش از 1 میلیارد دلار افزایش یافته است. فوربس نیز تائید کرده است که دلیل عمده ثروتمندتر شدن کیم کارداشیان افزایش ارزش سهام او در 2 شرکت لوازم آرایشی “کی کی دبلیو بیوتی” و برند تولید لباس های زیر ” اسکیمز” است.

ضمنا بد نیست بدانید کیم کارداشیان در لیست ثروتمندان دارای بیش از یک میلیارد دلار ثروت فوربس، جای خواهر ناتنی خود “کایلی جنر ” را گرفته است که در ماه مه سال 2020 نامش از لیست میلیاردرهای نشریه فوربس خط خورد. علت حذف کایلی جنر از فهرست میلیاردرهای فوربش این بود که بنا به اعلام سردبیری نشریه فوربس، کایلی جنر ارزش دارایی های خود را بیش از میزان واقعی جلوه داده بود.

اخبار پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم و گزارش های جذاب روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
آسیاتک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “کیم کارداشیان با رشد سود شرکت‎‌های آرایشی و پوشاک میلیاردر شد (تصاویر)

  1. داود گفته:

    انتشار اخبار کارداشیانها کمتر از کار انتشار موزیک ویدئو از طرف خواننده معلوم الحال با الکسیس تگزاس نیست.
    به این فکر کنید که بخشی از مخاطبان شما نوجوانها هستند که شما هدایتشون میکنید که برن و راجع بهشون تحقیق کنن!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز