زنان روس یک بار دیگر جنجالی شدند (تصاویر)

لست سکند

جنجالی که این روزها منیژه سنگین خواننده پاپ 20 ساله تاجیکستانی با ترانه « زن روس » ایجاد کرده است از جنس جنجال های قبلی زنان روس که معمولا به دلیل زیبایی در دنیای رسانه جنجال آفرینی می کردند نیست، بلکه رنگ و بوی دیگری دارد.

به گزارش کاماپرس، منیژه سنگین خواننده ای مشهور است که اصالت تاجیکستانی دارد. این خواننده در روزهای اخیر با ترانه ای به نام زن روس ، جنجالی در کشور روسیه ایجاد کرده که دامنه آن به رسانه های تمام جهان کشیده است.

روزنامه هفت صبح عکس خبری صفحه آخر امروز چهارشنبه 18 فروردین ماه 1400 خود را به خانم منیژه سنگین اختصاص داده و نوشته است؛ کمیته بازرسی روسیه، بررسی محتوای ترانه بحث‌برانگیز زن روس منیژه سنگین خواننده تاجیک تبار را که برای اجرا در مسابقه یوروویژن ۲۰۲۱ به نمایندگی از روسیه انتخاب شده آغاز کرده است.

کهنه سربازان روس علیه منیژه سنگین دست به کار شدند!

خبرگزاری ایتارتاس روسیه گزارش داد که این بررسی پس از درخواست نشریه اخبار کهنه سربازان آغاز شده است. این تشکل گفته است هدف این ترانه اهانت و تحقیر گستاخانه کرامت انسانی زنان روس بر اساس تعلق قومی آنهاست.

راز آسمان پایتخت

ترانه زن روس اگر چه بیشترین امتیاز را برای منیژه سنگین آورده با موج جدیدی از انتقادها در روسیه روبرو شده است تا حدی که بعضی مقامات ارشد روسیه هم از آن انتقاد کرده اند.

منیژه سنگین روز ۸ مارس با اجرای این ترانه در مسابقه نهایی به نمایندگی از روسیه در یوروویژن امسال بیشترین امتیاز یعنی ۳۹.7 درصد آرا بینندگان را به دست آورد و پیروز اعلام شد. این ترانه پر بیننده ترین آهنگ کانال یوروویژن ۲۰۲۱ در یوتیوب شده است . منیژه سنگین متولد تاجیکستان است و اکثراً ترانه‌هایش به زبان روسی خوانده می شود.

در ادامه تصاویری از خانم منیژه سنگین خواننده روس تاجیک تبار را مشاهده می کنید:

شایان ذکر است این خواننده تاجیک – روس در سال 1991 در شهر دوشنبه تاجکستان در خانواده ای هنرمند و اهل فرهنگ و ادب به دنیا آمده است. بد نیست بدانید منیژه سنگین نام هنری این خواننده است و نام اصلی او منیژه دالرونا بوده و وی  نوه « توجی اوسمون» یکی از نویسندگان شهیر تاجیک است.

اخبار پربازدید را بخوانید:

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  و گزارش های جذاب روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “زنان روس یک بار دیگر جنجالی شدند (تصاویر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز