کیا موهاوی 2023 ؛ شاسی بلندی نام آشنا برای ایرانی ها (ویدیو)

لست سکند

تولید کیا موهاوی در سال 2009 متوقف شد و این خودروساز کره ای کیا سورنتو را جایگزین آن کرد ولی با افزایش محبوبیت خودروهای شاسی بلند، کیا موهاوی نیز مورد بازنگری قرار گرفت و نسل جدید آن روانه بازارهای جهانی شد. نسل کنونی کیا موهاوی در سال 2020 به طور عمده مورد فیس لیفت قرار گرفت و اکنون لوگوی جدید شرکت کیا روی جلو پنجره آن جا خوش کرده است. اجاره موهاوی در کیش و سایر شهرها خدماتی است که از سوی شرکت سعادت رنت انجام می شود. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که کیا موهاوی مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، کیا موهاوی مدل 2023 که از سال 2019 دومین فیس لیفت خودش را دریافت کرده است همچنان از همان پلتفرم قدیمی بهره می برد ولی به طور عمده ای برای این دوران جدید به روزرسانی شده است، به طوری که برخی کارشناسان معتقدند حتی از تویوتا راو4 نیز مدرن تر و باشکوه تر است. از تجهیزات کیا موهاوی مدل 2023 می توان به شیشه های دو لایه اکوستیک به منظور این که سر و صدای کمتری وارد کابین بشود، سیستم ترمز اتوماتیک ضد تصادف، سیستم صوتی Lexicon ، دو نمایشگر 12.3 اینچی که آمپرها و صفحه اطلاعات و سرگرمی را تشکیل می دهند و نورپردازی فراگیر ال ای دی در داخل کابین اشاره کرد.

تأمین نیروی پیشران کیا موهاوی 2023 بر عهده یک موتور توربودیزل 3 لیتری گذاشته شده است که 253 اسب بخار نیرو و 560 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این موتور در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرد و نیرو را به هر چهار چرخ منتقل می کند. کمپانی کیا بدون این که نیروی موتور کاهش پیدا کند، یک ابزار کاهنده گازهای آلاینده روی این خودرو تعبیه کرده است که تا با مقررات سختگیرانه کره جنوبی تطابق داشته باشد.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : سعادت رنتکیا موتورز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز