کیا اسپورتیج GT مدل 2023 ؛ یک شاسی بلند محبوب برای بازار ایران (ویدیو)

آن طور که به نظر می رسد کیا اسپوتیج GT مدل 2023 خودش را از جمع کراس اوورهای جمع و جور با سبک و سیاق برون‌گرا جدا کرده است. در واقع باید گفت چهره نامتعارف کیا اسپورتیج با این چراغ ها و جلو پنجره جدید قدری بیگانه و غریب به نظر می رسد. در ادامه ویدیویی از این محصول جدید کمپانی کیا را تماشا خواهید کرد.

به گزارش کاماپرس، ابعاد کیا اسپورتیج GT مدل 2023 از قبل بزرگتر شده است و این بدان معناست که فضای بار و کابین افزایش پیدا کرده است. این خودرو با موتورهای مختلفی به بازار عرضه شده است، یک موتور چهار سیلندر 187 اسب بخاری، یک موتور هیبرید 226 اسب بخاری و یک موتور هیبرید-برقی قدرتمند که برد خوبی دارد. موتور پیش فرض چهار سیلندر، در کنار یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک قرار می گیرد. همه مدل ها نیز می توانند به صورت دیفرانسیل جلو و یا دو دیفرانسیل در اختیار مشتریان قرار بگیرند.

تیپ X-Line حال و هوای آفرود دارد ولی تیپ X-Pro واقعاً از تجهیزاتی برخوردار است که می تواند مسیرهای سخت را پشت سر بگذارد. رینگ های تیپ X-Pro از نوع 17 اینچی سیاه رنگ هستند و این تیپ از چندین حالت رانندگی نیز بهره می برد.

داخل کابین کیا اسپورتیج 2023 نیز زیبا و تأثیرگذار است. در داخل کابین یک نمایشگر بزرگ روی داشبورد تعبیه شده و در کنار آن نیز جزییات زیبا و چشمگیری مشاهده می شود. در تودوزی داخل کابین از دو رنگ استفاده گردیده و شکل و ترکیب خروجی های روی داشبورد نیز بسیار خاص و منحصر به فرد است.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

مرتبط با : کیا موتورز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز