کلاهبرداری از متقاضیان مسکن در غرب تهران / خانه های یک میلیاردی در چیتگر

ژیوار

یک کارشناس مسکن نسبت به خرید واحدهای پیش فروش در غرب تهران و منطقه چیتگر هشدار داد.

به گزارش کاماپرس، یک کارشناس پروژه ساختمان‌سازی در چیتگر با هشدار به خریداران آپارتمان در منطقه چیتگر، گفت: متقاضیان برای خرید واحدهای پیش فروش دقت کنند، چراکه برخی از آگهی‌ها کلاهبرداری بوده و وجود خارجی ندارد. متاسفانه کلاهبرداران یک زمین فنس‌کشی شده را پیش‌فروش کرده و به صورت دروغین ادعا می‌کنند که تنها با یک میلیارد تومان می‌توانید صاحب خانه شوید.

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به پروژه‌های معتبر منطقه 22 عنوان کرد: در حال حاضر حدود 5 پروژه معتبر در این منطقه وجود دارد که متعلق به چند ارگان دولتی و شخصی‌ساز است. برای پیش‌خرید هر مترمربع از این پروژه‌‎ها باید 30 میلیون تومان پرداخت کنید.

دریان سفر امید

وی به اکوایران، گفت: برخی از واحدهای 110 متری این منطقه را می‌توان با پرداخت 4 میلیارد و 200 میلیون تومان به صورت پیش فروش خریداری کرد و در اقساط 6 ماهه نیز بین 30 تا 40 میلیون تومان پرداخت کرد.

این کارشناس مسکن، ادامه داد: در چیتگر آپارتمانی 109 متری و نوساز حدود 6 میلیارد و 200 میلیون تومان و واحد 80 متری حدود 6 میلیارد و 400 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

نهال گشت
روکش مارال
آژانس هرمس 724
تهران آهن
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “کلاهبرداری از متقاضیان مسکن در غرب تهران / خانه های یک میلیاردی در چیتگر

  1. م گفته:

    با سلام و درود
    ممنون از هشدارتون لطفا راهنمایی بفرمایید چطور و چگونه می توان اعتماد کرد و یا حداقل اینایی که کلاهبرداری میکنن رو اسمشونو بگین دیگران نگیران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز