ایران سالانه به چقدر جمع‌کن‌ تابشی کاتالیستی نیاز دارد؟

به فراوان نوین آریا سرمد
لست سکند

جمع کن تابشی کاتالیستی دستگاهی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و از آن برای ایجاد گرمایش محیطی و گرمایش فرایندی در خط تولید بهره برداری می شود.
به گزارش کاماپرس، کابردهای جمع کن تابشی کاتالیستی را در صنایع نفت و گاز، ایستگاه های تقلیل فشار، کوره های رنگ الکترواستاتیک، فرآوری مواد غذایی، خشک کردن غلات است. این دستگاه در اندازه های مختلفی از ۳۰ در ۶۰ سانتی متر تا ۲ متر در ۶۰ سانتی متر بسته به نیاز مشتری ایجاد می شود.

این دستگاه در صنایع مختلفی ازجمله صنایع غذایی کاربرد دارد که تاکنون شرکت‌های آمریکایی و کانادایی تنها تولیدکنندگان آن بوده‌اند که در دوران تحریم، از فروش این دستگاه‌ها به شرکت‌های ایرانی خودداری کردند. در همین راستا، شرکت دانش‌بنیان «به فراوان نوین آریا سرمد» از این تحریم‌ها به‌عنوان فرصت استفاده کرده و توانست این دستگاه را در داخل کشور تولید کند. به گفته مدیر‌عامل این شرکت دانش‌بنیان، جمع‌کن تابشی در صنایع نفت و گاز، ایستگاه‌های تقلیل فشار، کوره‌های رنگ الکترو‌استاتیک، فرآوری مواد غذایی، خشک‌کردن غلات و بسیاری موارد دیگر کاربرد دارد. این دستگاه در اندازه‌های مختلفی بسته به نیاز مشتری ساخته می‌شود. این اندازه‌ها از ۳۰ سانتی‌متر در ۶۰ سانتی‌متر تا ۲ متر در ۶۰ سانتی‌متر متغیر است. صنایع مختلفی مانند صنعت نفت و گاز و دارندگان واحدهای تولیدی مواد غذایی و همچنین خودروسازی و صنایع تولید لوازم‌خانگی ازجمله مشتریان این محصول هستند.

به گزارش دنیای اقتصاد، کاظم اسماعیل‌پور افزود: پیش‌ از این تمام نیاز کشور از طریق واردات از آمریکا و کانادا تامین می‌شد و با اعمال محدودیت‌های تحریمی و نوسان نرخ ارز، قیمت این دستگاه به چند برابر افزایش یافت و موفق شدیم این محصول را در داخل کشور بومی‌سازی کنیم. وی با اشاره به لزوم توسعه تولید در نهایت گفت: درحال‌حاضر تولید شرکت رقمی در حدود هزارتا هزار و ۲۰۰ متر است. با توجه به این موضوع که کشور سالانه به ۵۰ هزار متر‌مربع از جمع‌کن‌های تابشی کاتالیستی نیاز دارد، امیدوار هستیم بتوانیم میزان تولید خود را افزایش دهیم و خطوط تولید جدیدی ایجاد کنیم.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : به فراوان نوین آریا سرمد
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز