چگونه کارآفرینی موفق باشیم؟

موفقیت

گاهی به گوش مان می رسد فلانی در شغل خود ترفیع گرفته یا خودرو و خانه‌ای گران قیمت خریده است؛ از خودمان می‌پرسیم چرا ما هیچ پیشرفتی نداریم و تغییری در زندگی‌مان حاصل نمی شود؟

به گزارش کاماپرس، اگر شما هم چنین زندگی‌ای دارید، لازم است برنامه ریزی و قوانین زندگی‌تان را تغییر دهید. خیلی از افراد موفق دنیا از یک قانون 5 ساعته استفاده می کنند که زندگی آن‌ها را به پیشرفت رسانده است؛ از جمله این افراد موفق می توان به بیل گیتس، اپرا وینفری و مارک زاکربرگ اشاره کرد.

برای ایجاد تغییرات مثبت در زندگی و دست یابی به موفقیت و پیشرفت، همواره در حال یادگیری باشید. حتی وقتی که سرتان شلوغ است و کارهای روزانه‌تان را به سختی انجام می دهید، باز هم یادگیری را رها نکنید.

چگونه بازاریابی موفق شویم؟
به گزارش ایسنا، بسیاری از کارآفرینان و صاحبان کسب و کارهای کوچک این باور را دارند که دقیقاً همان چیزی را که مشتریان خود به آن نیاز دارند را ارائه می دهند. حال تنها کافی است از آنها بخواهید که از منظر بازاریابی در مورد محصول یا خدمتی که ارائه می دهند با شما صحبت کنند. به طور کاملاً ناگهانی ترسیده و تسلط خود را به طور کامل از دست می دهند. همین امر نیز سبب می شود تا نیاز به استخدام یک بازاریاب ماهر برای این نوع از صاحبان کسب و کار احساس شود.
کارآفرینانی که از توانایی بازاریابی خوبی برخوردار هستند، تنها به ارائه بروشورهای پر زوق و برق و جذاب فکر نمی کنند، بلکه بیشتر روی ویژگی های ارزشمند و منحصر به فرد محصول یا خدمتی که ارائه می دهند، متمرکز هستند. در واقع آنها به مشتریان خود نشان می دهند که چه قابلیت مهمی را در اختیار آنها قرار می دهند. به طور خلاصه این دسته از کارآفرینان به خوبی می دانند که محصولات یا خدمات آنها برای مشتریانشان تا چه اندازه ارزشمند است. در نتیجه توضیح این امر که تا چه اندازه تهیه محصول یا خدمت آنها برای مشتریان بالقوه مفید و مناسب است را جزء وظایف خود می دانند.
شناخت مشتریان بالقوه گامی مهم در بازاریابی
وقتی صحبت از بازاریابی عالی و حرفه ای می شود، تأکید همه متخصصان روی نشان دادن ارزش محصول یا خدمت مورد نظر به مشتریان است. در واقع شما باید طی مسیر بازاریابی به مشتریان نشان دهید که چقدر خرید از شما می تواند برای آنها مفید باشد. بهترین راه برای انتقال این پیغام به مشتریان بالقوه این است که درک کافی درباره نیازهای مشتریان بالقوه خدمت یا محصولی که ارائه می دهید به دست بیاورید. در نهایت نیز باید به آنها این موضوع را نشان دهید که محصول یا خدمت شما به بهترین شکل ممکن پاسخگو نیازهای آنها است. در واقع در مسیر بازاریابی صحیح باید مکالمات خودتان با مشتریان بالقوه را بیشتر مانند یک تمرین حل مسئله بدانید و خیلی به اینکه در حال فروش مخصول یا خدمت خود به آنها هستید فکر نکنید.
توانایی تقسیم بازار به بخش های کوچک تر یک مهارت حیاتی در بحث بازاریابی برای کارآفرینی است. به عبارتی دیگر هیچ وقت نمی توان این ادعا را داشت که همه مردم جهان می توانند مشتری بالقوه محصول یا خدمت مشخصی در بازار باشند. به همین دلیل توصیه می شود تا بازار را به بخش های کوچک تر تقسیم کرد. با تقسیم بازار گفتگو با مشتریان بالقوه طی فرآیند بازاریابی بسیار آسان تر می شود. چرا که شما اطلاعات بیشتری درباره خواسته ها و نیازهای مشتریان بالقوه خود دارید.

آریاک سفر

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : موفق شو
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز