چگونه پارک دوبل بهتری انجام بدهیم؟ (ویدیو)

پارک دوبل نوعی پارک کردن خودرو است که طی آن با دنده عقب رفتن، بین دو خودرو دیگر پارک می کنید یکی از مهمترین مهارت ها برای رانندگان محسوب می شود. البته در خیابان های شلوغ پیدا کردن جای مناسب برای پارک کار چندان ساده ای نیست ولی اگر پارک دوبل را به خوبی بلد باشید می توانید شانس بیشتری برای پیدا کردن آن داشته باشید. در ادامه ویدیویی تماش می کنید که روش درست پارک دوبل را به شما آموزش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

 

به گزارش کاماپرس، اولین نکته برای این که بتوانید پارک دوبل را به خوبی انجام بدهید این است که فضای مناسبی پیدا کنید و فاصله بین دو خودرو را به درستی حدس بزنید. در واقع، اگر فضای خالی بین دو خودرو تقریباً دو برابر طول خودرو ما (چیزی حدود 8 متر) باشد، می توان گفت فضای مناسب برای پارک دوبل وجود دارد.

آریاک سفر

چنانچه فاصله بین دو خودرو پارک شده در کنار خیابان از 5 الی 6 متر کمتر باشد، دیگر به روش دوبل نمی توانید خودرو خودتان را به درستی پارک کنید و باید به دنبال محل دیگری بگردید.

انجام صحیح پارک دوبل نیاز به تمرین و تکرار زیادی دارد و یکی از مهم ترین مهارت های رانندگی است که کاربرد زیادی دارد. یکی دیگر از مهارت هایی که به انجام بهتر پارک دوبل کمک می کند این است که بتوانید با استفاده از کلاچ، خودرو را به آهستگی و به صورت سانتیمتری به جلو یا عقب ببرید، در غیر این صورت ممکن است حرکت خودرو با سرعت و شتاب زیادی همراه و حتی باعث ایجاد خساراتی نیز بشود.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز