چه خودروهایی وارد کشور خواهند شد؟

لست سکند

بعد از مدت‌ها انتظار و گمانه‌زنی، واردات خودرو از شهریورماه امسال بالاخره آغاز خواهد شد. به نظر مسئولان جریان واردات باعث ثبات نسبی قیمت اتومبیل‌ها در داخل و همچنین افزایش کیفیت تولیدات خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بعد از تنظیم لوایح و رفت و آمدهای بسیار، سرانجام مجمع تشخیص مصلحت نظام واردات خودرو را به نفع مردم و مصالح کشور دانست و با این موضوع موافقت کرد. بعد از آن پیش بینی‌ها و حواشی زیادی درباره مدل خودروهای وارداتی به وجود آمد. هنوز با گذشت چند هفته از ارائه پیشنهاد واردات خودرو، تلیف نوع خودروهای وارداتی مشخص نشده است. با این حال همراه مکانیک احتمال ورود برخی خودروها را پیش بینی کرده که در ادامه اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها ارائه می‌شود؛

اخبار مرتبط را بخوانید:

کیا سول مدل 2022

قیمت؛ 19 هزار و 920 دلار

راز آسمان پایتخت

سول 2022 هم با موتور 2 لیتری تنفس طبیعی و قدرت 147 اسب بخار در بازار وجود دارد. این مدل اتومبیل هم با دو پیشرانه به بازار عرضه شده است. خودرو مذکور امکاناتی مانند تهویه خودکار دو منطقه‌ای، استارت دکمه‌ای، شارژر بی‌سیم تلفن همراه و … دارد.

نیسان سنترا مدل 2022

قیمت؛ 19 هزار و 810 دلار

این خودرو دارای موتور 2 لیتری تنفس طبیعی و قدرت 149 اسب بخار در بازار حضور دارد. هم اکنون نیسان با معرفی قابلیت میدنایت ادیشن مدل جدید سنترا را عرضه کرده است. آپشن‌های این خودرو تهویه مطبوع دوگانه، گرمکن فرمان، هشدار نقطه کور و … هستند.

نیسان کیکس مدل 2022

قیمت؛ 19 هزار و 700 دلار

خودرو نیسان کیکس دارای موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی و قدرت 122 اسب بخار است. این خودرو مجهز به اندروید اتو، اپل کارپلی، سرویس‌خای نیسان کانکت و سامانه ایمنی سافتی شیلد 360 بوده و تجهیزات ایمنی مناسبی دارد. سیستم صوتی بوس، روکش پریما، گرمکن صندلی‌های جلو و … از جلو امکانات این خودرو هستند.

سوبارو ایمپرزا مدل 2022

قیمت؛ 19 هزار و 295 دلار

سوبارو هم خودرویی با موتور 2 لیتری تنفس طبیعی و قدرت 152 اسب بخار است. این خودرو گیربکس 5 سرعته به همراه گرمکن صندلی‌های جلو، سیستم اطلاعات سرگرمی پیشرفته، کروز کنترل تطبیقی، دستیار حفظ بین خطوط و … دارد.

کیا فورته مدل 2022

قیمت؛ 19 هزار و 90 دلار

کیا فورته با موتور 2 لیتری تنفس طبیعی و 147 اسب بخار در بازار جهانی عرضه شده است. این مدل با دو پیشرانه مختلف در بازار وجود دارد. این مدل خودرو در مکزیک تولید می‌شود و مجهز به ترمزهای قوی، سراگزوز دوتایی، تنظیم اسپرت تعلیق با طراحی چند اتصالی و … است.

هیوندای ونیو مدل 2022

قیمت؛ 19 هزار دلار

ونیو با موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی و قدرت 121 اسب بخار به بازار عرضه شده است. این خودرو امکانات امنیتی به روزی دارد. دوربین بک آپ، پشتیبانی از اپل کارپلی، اندروید آتو، دستیار هوشمند گوگل و … از جمله امکانات این خودرو هستند.

نیسان ورسا مدل 2022

قیمت؛ 16 هزار و 850 دلار

موتور این خودرو 1.6 لیتر تنفس طبیعی است و قدرت آن به 122 اسب بخار می‌رسد. این ماشین به گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته مجهز است. رینگ‌های 17 اینچی، روکش چرمی، چراغ‌های جلو ال ای دی، استارت از راه دور و … از جمله امکانات این ماشین محسوب می‌شوند.

هیوندای اکسنت مدل 2022

قیمت پایه؛ 16 هزار و 645 دلار

مدل جدید هیوندای اکسنت با موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی و قدرت 120 اسب بخار در بازار عرضه شده است. بهره سوختی این خودرو هم بالا به نظر می‌رسد. صفحه لمسی 5 اینچی، دو پورت یو اس بی، امکان حمل بار استاندارد و … از دیگر قابلیت‌های خودرو اکسنت 2022 است.

کیا ریو مدل 2022

قیمت؛ 16 هزار و 450 دلار

این خودرو با موتور 1.6 لیتری تنفس طبیعی و قدرت 120 اسب بخار در بازار وجود دارد. لیست پیشرانه‌های این خودرو متنوع است. کنسول مرکزی، کروز کنترل، صندلی عقب تاشو، خروجی یو اس بی در صندلی‌های عقب و … از جمله امکانات این خودرو محسوب می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : کیا موتورزنیسانهیوندای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز