چهارمین نمایشگاه تخصصی قهوه، نان، شیرینی و شکلات اصفهان 1401

چهارمین نمایشگاه تخصصی قهوه، نان، شیرینی، شکلات تجهیزات کافه و رستوران از روز 27 دی ماه 1401 به مدت 4 روز در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان آغاز به کار می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار رویدادهای تجاری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، این نمایشگاه با حضور 95 شرکت‌کننده فعال در این حوزه از 5 استان کشور در فضایی به وسعت 5 هزار مترمربع در شهر اصفهان برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان در این رویداد از استان‌های آذربایجان، خراسان رضوی، خوزستان، تهران و اصفهان به منظور معرفی محصولات و آخرین دستاوردهای خود در حوزه‌های متنوعی از جمله طراحی و ساخت تجهیزات مربوط به پخت غذا، تامین تجهیزات قهوه، پخت قهوه، تامین وسایل کافی‌شاپ و رستوران و لوازم صنعتی آشپزخانه حضور دارند.

بیشتر بخوانید:

بنا بر اعلام روابط‌عمومی نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، همزمان با برگزاری این رویداد، کلاس‌های آموزشی دم کردن چای و قهوه نیز توسط کارشناسان این حوزه برگزار می‌شود.

آریاک سفر

علاقه­‌مندان می‌­توانند از تاریخ 27 الی 30 دی ماه 1401 از ساعت 15 الی21 در محل نمایشگاه بین‌­المللی اصفهان از این رویداد بازدید کنند.

سومین دوره این نمایشگاه طی آبان ماه سال گذشته با حضور بیش از 90 شرکت‌کننده فعال در این حوزه از 6 استان کشور و 3 کشور خارجی در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار شد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز