چطور کشور امارات برنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی شد؟

اکثر فوتبالدوستان جهان، از بازی شب گذشته رئال مادرید و منچسترسیتی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا لذت بردند اما مدیران اقتصادی کشور امارات متحده عربی از این دیدار لذت بیشتری بردند.

به گزارش کاماپرس، دو نماینده فوتبال انگلستان و اسپانیا در شرایطی به مصاف هم رفتند تا یکی از پایه‌های فینال لیگ قهرمانان اروپا را انتخاب کنند که روی پیراهن این دو باشگاه تبلیغات دو شرکت بزرگ هوایی امارات متحده عربی نقش بسته بود.

هواپیمایی امارات از سال 2013 با کهکشانی‌های مادرید قراردادی امضا کرد که طبق اخبار روزنامه مارکا سالانه 70 میلیون یورو به رئال پرداخت کند. علاوه بر این، امارات یک فروند هواپیمای A380 که از مجهزترین و بزرگترین هواپیماهای مسافربری دنیا هست نیز در اختیار باشگاه رئال قرار داده شده است. ویدئوی رنگ‌آمیزی و تحویل این هواپیما به باشگاه رئال بارها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد و توجه فوتبالدوستان و علاقمندان صنعت هوایی را به خود جلب کرد.

امارات علاوه بر رئال مادرید از آرسنال انگلستان و پاری‌سن‌ژرمن فرانسه هم حمایت کرده و هواپیماهای اختصاصی در اختیار آنها قرار داده است. این شرکت هوایی پیش از این از باشگاه‌های اروپاییِ آث‌میلان ایتالیا، المپیاکوس یونان، المپیک لیون فرانسه و بنفیکای پرتغال نیز حمایت کرده بود.

اتحاد هم به دنبال نفوذ در بازار اروپا

آریاک سفر

اتحاد، دومین شرکت بزرگ هواپیمایی در کشور امارات است که از سال 2003 فعالیت خود را در پایتخت این کشور، ابوظبی آغاز کرد. جالب اینجاست که این شرکت از همان سال آغاز فعالیت، به عنوان حامی کلیدی باشگاه منچسترسیتی ایفای نقش کرد. مدیران اتحاد با تامین مالی این باشگاه، نام ورزشگاه جدید فیروزه‌ای‌پوشان منچستر را به نام خود زدند.

مدیران شرکت اتحاد که رقابتی دوستانه با شرکت امارات دارند، با هدف افزایش نفوذشان در بازار صنعت هوانوردی جهان، علاوه بر باشگاه منچستر سیتی، در نیویورک آمریکا و ملبورن استرالیا نیز به حمایت از تیم‌های فوتبال می‌پردازند. 102 هواپیمای بوئینگ و ایرباس در سال 2020 هر هفته از مقصد ابوظبی به 120 مقصد مختلف در آسیا، استرالیا، اروپا، آمریکای شمالی و آفریقا پرواز می‌کردند.

رقابت شرکتهای هوایی در آسمان خاورمیانه

سه کشور قطر، امارات و ترکیه با شرکتهای قطر ایرویز، اماراتز و ترکیش‌ایرلاینز تلاش می‌کنند تا به کریدور اصلی سفرهای هوایی بین غرب و شرق عالم تبدیل شوند. به همین خاطر این سه کشور همواره با توسعه خطوط هوایی، فرودگاه‌ها و زیرساخت‌های حمل و نقل هوایی به دنبال افزایش نفوذ خود در بازارهای جهانی هستند.

حمایت و میزبانی از رویدادهای بزرگ جهانی یکی از شیوه‌های این کشورها برای معرفی برندهای‌شان در صنعت گردشگری جهان است.

انتهای پیام

مرتبط با : ترکیش ایرلاینزقطر ایرویز
نرم افزار حسابداری
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
آسیاتک
همراه مکانیک-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز