چرا مذاکرات برجام متوقف شده؟/ پاسخ آمریکا

رابرت مالی، نماینده ویژه آمریکا در ایران، اعلام کرده که مذاکرات به خاطر شروطی که تهران به طور مکرر در روند مذاکرات برجام تعیین می‌کرد، طولانی و دچار وقفه شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مالی بیان کرده که دولت بایدن هنوز به تغییر رویه حکومت ایران امیدوار است. به گفته این مقام مسئول آمریکایی، آمریکا همچنان به تحریم و اعمال فشارهای خود ادامه می‌دهد. حتی به روند دیپلماسی نیز ادامه می‌دهد. اما در صورتی که هیچ یک از این روش‌ها جوابگو نباشد، ریاست جمهوری این کشور دستور برخورد نظامی با ایران را خواهد داد. البته این راهکار آخرین روش مقابله با ایران است و هنوز به این نقطه نرسیده‌ایم. مالی بیان کرده که ایران در حوزه تولید بمب هسته‌ای بسیار پیشروی کرده و به داشتن مواد شکافت پذیر کافی برای تولید این محصول نزدیک شده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

بسیاری از مقامات مسئول کشورهای مختلف نسبت به احیای برجام ابهام دارند. اخیرا سرگئی ریابکوف، معاون وزیر خارجه روسیه، اعلام کرده که به دلیل صدور قطعنامه به نفع غرب از سوی آژانس بین المللی انرژی اتمی به دلیل عدم شفافیت از سوی ایران، سرنوشت توافق به یک تار مویی بند شده است. با این حال هنوز مسکو امیدوار است در صورت وجود ارائه توسط همه طرفین مذاکره، توافق به سرعت احیا و این حالت ابهام از میان برود.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز