قیمت لوازم خانگی روز 17 شهریور 1401/ برجام باعث سرمایه گذاری جدید خواهد شد؟

لست سکند

این روزها خبر برجام بازارهای مختلف را تحت تاثیر قرار داده و برخی معتقدند که در صورت توافق، قیمت تکنو گاز ، ال جی، هیمالیا و دیگر برندهای داخلی و خارجی کاهش پیدا کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حالی که عده زیادی معتقدند با انجام توافق، راه‌های وارداتی کشور هموارتر خواهد شد و بازار های مختلف از جمله لوازم خانگی رونق خواهد گرفت. گروهی از کارشناسان بر این باورند که برجام تاثیر کوتاه مدتی روی صنعت لوازم خانگی خواهد داشت. احسان فدایی، کارشناس صنعت لوازم خانگی، در گفت و گو با ایران اکونومیست اعلام کرده که اگر برجام مجددا امضا شود، از آنجایی یک تجربه ناموفق در کارنامه کشور ثبت شده، قاعدتا شرکت‌های بزرگ بین المللی در کوتاه مدت برای سرمایه گذاری مستقیم به بازار ایران باز نخواهند گشت. فدایی معتقد است که سرمایه گذاری بزرگی با برجام جدید اتفاق نخواهد افتاد. بلکه نهایتا برجام این فضا را پدید می‌آورد تا برندهایی که به صورت قاچاق وارد کشور شده‌اند، بتوانند در قالب شرکت تجاری با تولیدکنندگان داخلی همکاری داشته باشند.

آشنایی بیشتر با محصولات و قیمت تکنو گاز

تکنوگاز یک برند ایتالیایی است که بالغ بر 50 سال سابقه فعالیت در لوازم خانگی را دارد. هم اکنون این برند انواع محصولات گازی اعم از فرتوکار، اجاق گاز مبله، اجاق صفحه‌ای و … را به بازار ارائه می‌کند. این مجموعه همواره تلاش دارد تا تولیدات خود را مطابق تکنولوژی روز دنیا به مشتریان ارائه دهد. این مجموعه تولیدات خود را در انواع رنگ و طرح به بازار عرضه کرده و مطابق سلیقه جامعه تولید دارد. این روزها تکنوگاز ایتالیا در مسیر هموار بازارهای صادراتی قرار دارد و تولیدات خود را به دیگر کشورهای جهان نیز می‌فرستد. در حال حاضر محصولات این شرکت با گارانتی معتبر و قیمت مناسب در بازار ایران موجود است. انتخاب کلیک یکی از سایت‌هایی است که انواع محصولات این برند را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

راز آسمان پایتخت

جدول زیر قیمت تکنو گاز را نشان می‌دهد؛

انتهای پیام

مرتبط با : انتخاب کلیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز