اخبار منفی برجامی نرخ سکه را بالا کشید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 1.64 درصد صعود پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 342 هزار و 700 تومان رسید. نرخ سکه امامی نیز در مقایسه با دیروز 2.92 درصد بیشتر شد و در محدوده 14 میلیون و 750 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود افزایش قیمت دلار در بازار داخلی، نرخ اونس مسیر کاهشی را در پیش گرفت. هم اکنون قیمت اونس نسبت به روز گذشته 0.42 درصد کم شده و به مرز هزار و 726 دلاری رسیده است. با وجود اینکه شاخص دلار به پایین‌ترین میزان خود در چند هفته اخیر رسیده اما قیمت اونس طلا نتوانست به سمت کانال‌های بالاتر قیمتی حرکت کند و حتی در مدار نزولی قرار گرفت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

به گفته کیومرث امیریان، رئیس اتحادیه طلا و جواهر شمیرانات، افزایش نرخ ارز در ایران به دلیل اخبار منفی مذاکرات باعث شد تا قیمت فلزات گرانبهای داخلی در جریان معاملات روز جاری بالا برود.

راز آسمان پایتخت

نرخ سکه به 15 میلیون تومان می‌رسد؟

امروز قیمت نیم سکه نسبت دیروز 2.17 درصد افزایش پیدا کرده و به مرز 8 میلیون و 280 هزار تومانی رسیده است. نرخ ربع سکه در مقایسه با روز گذشته 140 هزار تومان رشد قیمتی را تجربه کرد و در محدوده 5 میلیون و 270 هزار تومانی قرار گرفت. قیمت سکه گرمی نسبت به روز قبل 0.06 درصد بالاتر رفت و 3 میلیون و 2 هزار تومان شد.

سکه در روز جاری توانست از نیمه کانال 14 میلیونی بگذرد و بالای مرز 12 میلیون و 700 هزار تومانی ثابت شود. در صورتی که قیمت این فلزگرانبها به بالای محدوده 14 میلیون و 800 هزار تومانی برسد، امکان دستیابی به مرز 15 میلیونی دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز