قیمت طلا روز 19 شهریور 1401/ نرخ سکه کانال 14 میلیونی را رد کرد

لست سکند

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به دو روز قبل 500 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 282 هزار و 200 تومانی رسید. نرخ سکه در مقایسه با پنج شنبه گذشته 0.4 درصد بیشتر شد و در محدوده 14 میلیون و 10 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس برخلاف قیمت دلار کاهشی شد. هم اکنون نرخ اونس نسبت به روز گذشته 0.02 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز هزار و 717 دلاری رسید. به نظر برخی تحلیلگران قیمت اونس امکان صعود بیشتر را دارد. در واقع گروهی از تحلیلگران بر این باورند که علی رغم اظهارات مقامات مختلف فدرال رزرو آمریکا در ادامه سیاست‌های پولی سختگیرانه این بانک، قیمت طلا رشد خوبی را تجربه کرد و به نظر این روند ادامه پیدا خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

احتمال رشد بیشتر نرخ سکه با افزایش قیمت دلار

امروز با رشد نرخ دلار، قیمت انواع سکه افزایش پیدا کرد. هم اکنون قیمت نیم سکه نسبت به روز جاری 0.4 درصد بالا رفت و به مرز 14 میلیون و 10 هزار تومانی رسید. نرخ نیم سکه در مقایسه با روز قبل 0.6 درصد افزایش پیدا کرد و 8 میلیون و 50 هزار تومان شد. قیمت ربع سکه نسبت به دیروز 1 درصد بیشتر شد و در محدوده 5 میلیون و 50 هزار تومانی قرار گرفت.

اغلب سکه بازان در روز جاری در سایه افزایش نرخ دلار به خرید این فلزگرانبها مشغول شدند. قیمت سکه قبل از ظهر روز جاری به کانال 14 میلیونی وارد شد. براساس آخرین اطلاعات و اخبارها، نرخ سکه نسبت به دو روز گذشته 101 هزار تومان افزایش پیدا کرده است. در صورتی که صعود نرخ دلار تداوم پیدا کند، قیمت سکه هم رشد بیشتری را تجربه خواهد کرد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز