قیمت طلا روز 17 شهریور 1401/ قرارگیری نرخ سکه در آستانه کانال 14 میلیونی

لست سکند

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در روز جاری نسبت به دیروز 6 هزار و 900 تومان بیشتر شد و به مرز 1 میلیون 282 هزار و 700 تومانی رسید. نرخ سکه نسبت به روز گذشته 0.8 درصد افزایش پیدا کرد و 13 میلیون و 974 هزار تومان شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نرخ اونس با دلار همگام شد و صعود پیدا کرد. نرخ اونس در روز جاری نسبت به روز گذشته 9.4 درصد بالا رفت و به مرز هزار و 721 دلاری رسید. رشد قیمت اونس باعث آسودگی خاطر معامله گران سکه شد و به همین دلیل نرخ این فلزگرانبها نسبت به دیروز بالاتر رفت. شب گذشته معامله گران سکه در معاملات پشت خطی بیشتر خریدار بودند و همین موضوع باعث شد تا سکه به نزدیکی کانال 14 میلیونی برسد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

امروز قیمت نیم سکه نسبت به روز گذشته تغییری نداشت و در همان محدوده 8 میلیون تومانی معامله شد. نرخ ربع سکه نیز با ثبات بوده و به مرز 5 میلیون تومانی رسید. قیمت سکه گرمی هم در مقایسه با دیروز بدون تغییر ماند و 2 میلیون و 990 هزار تومان معامله شد.

نظر فنی درباره تغییرات احتمالی نرخ سکه

از لحاظ فنی تا زمانی که نرخ سکه بالای محدوده 13 میلیون و 800 هزار تومانی قرار دارد احتمال رشد بیشتر قیمت آن دور از انتظار نخواهد بود. سطح مقاومت بعدی برای سکه محدوده 14 میلیون و 200 هزار تومانی است. در صورتی که نرخ سکه از این مرز قیمتی عبور کند، خریداران بیشتری وارد بازار خواهند شد. اما در صورتی که اخبار جدیدی از مذاکرات برجام مخابره شود، امکان تغییر جریان انتظارات سکه بازان وجود دارد و ممکن است نرخ این فلزگرانبها مجددا به سمت کانال‌های پایین قیمتی حرکت کند.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز