قیمت طلا روز 16 شهریور 1401/ نرخ سکه روی مرز حساس ایستاد

امروز قیمت هر گرم طلای 18 عیار نسبت به روز گذشته 2 هزار و 700 تومان کاهش پیدا کرد و به مرز 1 میلیون و 273 هزار و 500 تومان رسید. نرخ سکه در مقایسه با دیروز 1 درصد کمتر شد و در محدوده 13 میلیون و 800 هزار تومانی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار طلا و سکه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با وجود افزایش نرخ اونس، اما بازار سکه و طلا تحت تاثیر وضعیت ارزی قرار دارد و با توجه به آن نوسان پیدا می‌کند. در حال حاضر نرخ اونس نسبت به روز گذشته 0.07 درصد بیشتر شده و به مرز هزار و 705 دلاری رسیده است. با این حال وضعیت بازار طلای جهانی به هیچ وجه مشخص نیست و هنوز سرمایه گذاران نسبت به آن امیدوار نیستند. زیرا شاخص کل رشد قابل توجهی داشته و به نظر سیاست‌های بانک مرکزی آمریکا، وضعیت این بازار را نوسانی‌تر خواهد کرد.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

نرخ سکه تغییر می‌کند؟

کاهش نرخ سکه در حالی اتفاق افتاد که برخی معامله گران معتقد بودند نرخ سکه با قیمت دلار روز گذشته هماهنگی نداشته و رشد چندانی را ثبت نکرده است. امروز قیمت نیم سکه نیز در مقایسه با دیروز 1.6 درصد کاهش پیدا کرد و به مرز 7 میلیون و 900 هزار تومان رسید. نرخ ربع سکه نسبت به روز گذشته 0.6 درصد کم شد و در محدوده 5 میلیون تومان قرار گرفت. اما قیمت سکه گرمی در مقایسه با روز قبل 0.2 درصد بالا رفت و به مرز 3 میلیون تومانی رسید.

به نظر برخی کارشناسان معامله گران سکه باز هم به شرایط ارزی توجه خواهند کرد و تا زمانی که قیمت دلار کم شد، ارزش این فلزگرانبها نیز کاهش پیدا خواهد کرد. به علاوه در صورتی نرخ دلار کمتر خواهد شد که بازارساز عرضه بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز