چرا ماشین ما را می‌دزدند؟

ردیاب

یکی از تلخ‌ترین اتفاق ها می‌تواند سرقت خودرو باشد، در این مطلب عوامل سرقت خودرو را بیان می‌کنیم.

اول: سهل‌انگاری خودمان!

در بررسی‌های دقیق‌تر حین حادثه‌های سرقت خودرو در می‌یابیم که در بسیاری از مواقع، خود صاحبان وسایل نقیه دقت کافی را نداشته‌اند. مثلا زمانی را به یاد آورید که رفته‌اید و در خانه، آرام روی مبل نشسته‌اید اما ناگهان به ذهن‌تان می‌زند که نکند ماشین را قفل نکرده باشم؟ این افکار وسواسی، ذهن شما را مثل خوره می‌خورد تا اینکه در نهایت راهی جز اینکه بروید و از نزدیک همه چیز را بررسی کنید، نخواهید داشت. اما امان از آن شب‌های ساکت و آرامی که یادتان رفته باشد درب خودرو خودتان را قفل کنید و تُشَکِ نرم‌تان شما را هیپنوتیزم کرده و شما در خوابی عمیق باشید. رویاهایتان شما را به شهرهای رنگارنگ می‌برند. شهرهایی که باغ‌های معلق زینت‌بخش آن‌ها هستند. و اما صبح…صبحی که واقعیت پُتک محکمش را بر سر شما می‌کوبد و هنگامی که می‌خواهید به محل کار بروید، ماشین خود را نمی‌یابید. این‌سو و آن‌سو را می‌بینید اما جای خالی ماشین شما برای همیشه خالی خواهد ماند!

دوم: شاید دزدها ماهرتر شده‌اند؟!

تکنولوژی که هرروزه مسیر رشد سریع خود را پیدا می‌کند، امکانات و قابلیت‌های جدیدی را برای سارقان عزیز فراهم می‌کند.

آریاک سفر

سوم: پارک کردن ماشین در محله خطرناک!

بعضی وقت‌ها که شلوغی و نبودن جای پارک به آدم فشار می‌آورد تا ماشین را در جایی پارک کند که نباید! این موقعیت، فرصت را  برای فرصت‌طلبان (سارقان عزیز) هموار می‌کند.

چهارم: وضعیت اقتصادی جامعه

با بدتر شدن شرایط اقتصادی و افزایش قیمت‌های نجومی خودروها، افزایش سرقت خودرو چیز عجیبی نیست.

پنجم: ایمنی و کیفیت پایین خودروها (مخصوصا داخلی!)

لازم به ذکر است که در طی سالیان دراز بحث خودروسازان داخلی در کشور بعد از چندگاهی توقف نسبی، ولی همیشه داغ بوده است. ایمنی پایین خودروها به طور مثال خودرو «پ.ر» از شرکت خودروسازی «س.ا» (!) که زبانزد عام و خاص است.

چکار کنیم ماشین ما را ندزدند؟

اگر این نگرانی‌ها شما را آزار می‌دهد و ذهن شما را به خود مشغول می‌کند، چاره کار پیش ماست. ردیاب خودروهای ما، کار برای شما به معنای واقعی کلمه آسوده می‌کنند. و مانع بی‌دقتی خودمان، مانع مهارت سارقان و مانع فشار اقتصادی جامعه روی آن‌هاست! در پایان اگر دل‌تان خواست، می‌توانید ردیاب خودروهای اورنگ را از شرکت معتبر اورنگ پژوهان پارسه با قیمت مناسب تهیه کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر، همکاران ما در بخش فروش منتظر شما هستند. حالا نه دقیقا ایستاده و دست‌به‌سینه ولی خب خوشحال می‌شوند شما با آن‌ها تماس بگیرید.

شماره تماس: ۰۷۱۳۳۳۸

انتهای پیام

مرتبط با : اورنگ
نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “چرا ماشین ما را می‌دزدند؟

  1. hadi.d گفته:

    همین وضعیت اقتصادی خودش کلی مسئله هستش. دیگه نمیشه ماشین خرید. همین ماشینمون رو بچسبیم دزد نبره، خودش شاهکاره! نمیتونیم بگیم انشالله وضعیت بهتر شه، هر سال میگیم دریغ از پارسال. این ردیاب ها حالا درسته یه هزینه هم دارن ولی خب در مقابل خود ماشین با رنج قیمت چند صد میلیونی هیچی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز