چرا اعطای هدیه سازمانی از سوی شرکت‌ها مهم است؟

اعطای هدایای سازمانی به مناسبت‌های گوناگون، یکی از شیوه‌های موثر در بازاریابی و تبلیغات شرکت‌ها است. هدیه سازمانی یکی از فاکتورهای کلیدی مارکتینگ برای برندینگ و رشد و بقای یک کسب و کار یا سازمان محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، درنظر گرفتن هدایای خاص برای کارکنان یک استراتژی موفق و حرفه‌ای است که بیانگر قدردانی از زحمات آن‌ها بوده و نوعی حس ارزشمندی در فضای کار را به آن‌ها القا می‌کند. از این رو حتی اگر مدیر یک سازمان یا کسب و کار کوچک هستید، اعطای هدایای سازمانی به کارکنان خود را فراموش نکنید. با شروع فصل بهار و نزدیکی به عید نوروز و مناسبت‌هایی مانند روز معلم، بهتر است از همین حالا به فکر هدیه روز معلم یا هدیه سازمانی عید نوروز باشید. کاماپرس در ادامه به بررسی دلایل اهمیت هدیه خاص سازمانی می‌پردازد.

هدیه سازمانی چیست؟

هدیه سازمانی یا تبلیغاتی، هدیه‌ای است که مدیران شرکت‌ها و سازمان‌ها به‌مناسبت‌های گوناگون، در همایش‌ها و سمینارها و حتی برای قدردانی از کارکنان خود، برای آن‌ها در نظر می‌گیرند. هدیه سازمانی معمولا یک هدیه خاص و جذاب است که در ذهن افراد ماندگار می‌شود.

درحال حاضر شرکت‌ها روش‌های متفاوتی را برای اعطای هدیه سازمانی در نظر می‌گیرند، این هدایا می‌تواند شامل هدایای تبلیغاتی خاص و کوچک مانند تندیس و جاقلمی و همچنین هدایای کاربردی‌تر مانند ماگ و فنجان باشد. البته اعطای ست‌ها و پک‌های خاص که شامل چند آیتم جذاب و ویژه باشد، حس اعتماد و صمیمت بیشتری را در مخاطب ایجاد می‌کند.

آریاک سفر

نقش هدیه سازمانی در رونق کسب و کار

اعطای هدیه سازمانی، یکی از روش‌های موثر برای رشد و توسعه تمامی کسب و کارها است. از مزایای اعطای هدیه سازمانی می‌توان به ایجاد ارتباطی نزدیک‌تر با مشتریان و کارکنان و جلب حس اعتماد آن‌ها، رضایت و پایبندی کارکنان به کار و در نتیجه افزایش راندمان کاری و سوددهی بیشتر شرکت، برندینگ و معرفی شرکت، ایجاد تمایز نسبت به رقبا و غیره اشاره کرد.

هدیه سازمانی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

برای افزایش تاثیرگذاری هدایای سازمانی و پیشی گرفتن از رقبا، قبل از تهیه هدیه، بهتر است چند فاکتور مهم را در نظر داشته باشید، تا یک هدیه خاص و جذاب به کارکنان خود بدهید.

پیش از هرچیز توجه داشته باشید که حتی اگر به سراغ محصولات تکراری می‌روید، محصول از نظر طراحی و جذابیت، جدید و خلاقانه باشد. ضمن این‌که خرید هدایای کاربردی‌ که استفاده مفیدی برای مشتریان داشته باشد، در تاثیرگذاری هدیه بسیار اهمیت دارد. در نهایت اگر قرار است یک هدیه بی‌کیفیت و ارزان خریداری کنید، بهتر است اصلا به سراغ خرید هدیه سازمانی نروید، چرا که اعطای چنین هدیه‌ای احتمالا به کسب و کار شما ضرر هم برساند؛ پس حتما از کیفیت محصول موردنظر اطمینان حاصل کنید.

 

هدیه سازمانی عید نوروز؛ یک فرصت جذاب برای سازمان‌ها

با نزدیک شدن به عید نوروز، بسیاری از کارکنان و کارمندان منتظر دریافت پاداش‌های قبل از عید خود هستند؛ در چنین شرایطی اعطای هدایای خاص و جذاب در کنار این پاداش، نوعی حس اهمیت را به آن‌ها القا می‌کند و موجب دلگرمی و رضایت آن‌ها برای ادامه کار می‌شود. بهترین هدیه سازمانی عید نوروز ، هدایای کاربردی‌ و در عین‌حال جذابی چون پک‌های خوراکی از جمله پک آجیل و شکلات است.

بهترین هدیه سازمانی را از کجا تهیه کنیم؟

مجموعه هور هدیه مانا ، به‌عنوان یک مجموعه معتبر، در راستای کمک به مدیران شرکت‌ها برای ایجاد ارتباطی عمیق و ماندگار با کارکنان و مشتریان، انواع هدایای خاص سازمانی و تبلیغاتی را با بهترین کیفیت ارائه می‌کند.

فروشگاه هور هدیه مانا دارای مجموعه کاملی از هدایای خاص از جمله انواع خودکار و لوازم التحریر، جاقلمی و جادستمال کاغذی با طرح‌های بسیار خلاقانه و همچنین ست‌های متنوع هدیه با قابلیت شخصی‌سازی و بسیاری هدایای خاص دیگر است. برای مشاهده تمامی محصولات این مجموعه و سفارش هدایای سازمانی، تنها کافی است به وبسایت هور هدیه مانا مراجعه کرده و پس از مشاهده کاتالوگ، محصول موردنظر را خریداری کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : هور هدیه
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “چرا اعطای هدیه سازمانی از سوی شرکت‌ها مهم است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز