چای ساز بلانتون بخریم یا پارس خزر؟

ژیوار

در طی روال زندگی مدرن چای‌سازها به دلیل سرعت بیشتر در حاضر کردن چای، به مرور زمان جایگزین انواع دیگر روش‌های تهیه چای شده‌اند. بسیاری از افراد در هنگام خرید چای‌ساز بین برندها و مدل‌های مختلف دچار سردرگمی می‌شوند. مقایسه دو محصول به کاربران دید واضحی در انتخاب محصول مورد نظر می‌دهد.

کاماپرس در ادامه به مقایسه دو مدل‌ از چای‌سازهای بلانتون و پارس خزر می‌پردازد:

چای ساز بلانتون مدل TM5001

این lمحصول از سری چای‌سازهای روهمی است که از جنس شبشه و استیل مقاوم تولید شده است. این چای‌ساز دارای ظرفیت دو و نیم لیتری است که برای استفاده یک خانواده چهار تا شش نفره مناسب است. این چای‌ساز بعد از جوش آمدن آب به صورت خودکار به حالت گرم‌ نگه‌دارنده در می‌آید و چای به کمک بخار آب دم‌آوری می‌شود. دسته‌های این محصول از جنس پلاستیک مقاوم است که در برابر حرارت مانند عایق عمل می‌کند.

کتری این محصول حاوی یک تفاله‌گیر از جنس استیل ضد زنگ است که از ریختن تفاله‌ها به درون چای جلوگیری می‎کند. همچنین کتری این چای‌ساز حاوی یک فیلتر برای جلوگیری رسوب املاح است. سیستم قطع‌کن خودکار این چای‌ساز یکی از مزیت‌های آن است که دستگاه را بعد از تمام شدن آب کتری خاموش می‌کند. این محصول به قیمت دو میلیون و 900 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

دریان سفر امید

چای ساز پارس‌ خزر مدل IEAEXPERT

این چای‌ساز محصولی از برند پارس خزر است که از سه قسمت مختلف کتری، قوری پایه تشکیل شده است. این محصول دارای توان مصرفی هزار و 560 وات است که در مدت زمان کوتاهی چای را حاضر می‌کند. کتری این محصول 1.8 لیتر و قوری 0.7 لیتر ظرفیت دارد. نشانگر روی بدنه چای‌ساز تعبیه شده است که هنگام به جوش آمدن به رنگ نارنجی تبدیل می‌شود و در حالت گرم نگه‌دارنده به رنگ سبز تبدیل می‌شود. در قوری فیلتر تفاله‌گیر چای نیز وجود دارد.

سیستم خاموشی خودکار برای امنیت این دستگاه طراحی شده است. این قابلیت قادر است در زمان‌هایی که آب کتری تمام می‌شود، دستگاه را به صورت اتوماتیک خاموش کند و از احتمال آتشسوزی جلوگیری کند. حالت گرم نگه‌دارنده نیز یکی از مزیت‌های این محصول است که بعد از جوش آمدن آب در این حالت قرار می‌گیرد. این ویژگی باعث شده که دم‌آوری ملایم‌تری در اختیار کاربران قرار بگیرد و از مصرف بیش از حد انرژی جلوگیری شود. این چای‌ساز پارس خزر به قیمت دو میلیون و 990 هزار تومان قابل تهیه است.

انتهای پیام

مرتبط با : بلانتونپارس خزر
نهال گشت
تهران آهن
روکش مارال
آژانس هرمس 724
سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “چای ساز بلانتون بخریم یا پارس خزر؟

  1. آدرینا حیاتی گفته:

    مهمترین نکته در خرید چای ساز پارس خزر مطالعه نقد و بررسی‌هاست. مطالعه نظرات کاربران نقطه قوت‌ها و ضعف‌های این محصول را شفاف می‌کند. همچنین، باید به قدرت گرمایی و ظرفیت آن توجه کرد. با این اطلاعات، خریدی مطمئن‌تر و هدفمندانه‌تر انجام خواهید داد.چند محصول خوب دیگر هم معرفی میکنم:
    محصولات پر فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز