پیش فروش 7 محصول ایران خودرو آغاز شد

لست سکند

در راستای اجرای طرح‌های فروش ایران‌خودرو، سیزدهمین طرح فروش یکساله این شرکت با 7 محصول از امروز سه‌شنبه آغاز شد و تا سه روز ادامه دارد. همچنین قرعه‌کشی این دوره دوم بهمن برگزار خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایسنا، خودروسازی ایران خودرو سیزدهمین دوره پش‌فروش خود را از امروز 28 دی به مدت سه روز با عرضه 7 محصول همچون تارا دستی، سورن پلاس، راناپلاس، راناپلاس سقف شیشه‌ای، دناپلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک همچنین پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای با موعد تحویل یکساله آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:

متقاضیان ثبت‌نام این 7 محصول می‌توانند به سایت فروش محصولات ایران خودرو مراجعه و تقاضای خود را ثبت کنند. همچنین قرعه‌کشی این دوره شنبه 2 بهمن به صورت آنلاین با حضور نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد. افراد برگزیده سه روز فرصت دارند تا پیش‌پرداخت را بپردازند و در صورت عدم پرداخت در مدت مشخص ثبت‌نام لغو می‌شود.

راز آسمان پایتخت

در این پیش‌فروش نیز قوانین مانند پیش‌فروش‌های دیگر همچون فروش یک دستگاه به هرکدملی، گواهی‌نامه معتبر، عدم نقل و انتقال و… اعمال می‌شود.

خودروهای عرضه شده در این پیش‌فروش

مبلغ علی‌الحساب برای خودرو دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک که در رنگ‌های مشکی، خاکستری، سفید و نقره‌ای عرضه می‌شود، 157 میلیون و 582 هزار و 400 تومان است. پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای نیز در این پیش‌فروش با رنگ‌های سفید، نقره‌ای، خاکستری، قرمز، آبی کاسپین و مشکی ارائه می‌شود که مبلغ 93  میلیون و 401 هزار و 400 تومان به صورت علی‌الحساب باید پرداخت شود.

متقاضیان برای پیش‌خرید خودرو دناپلاس توربوشارژ دستی که رنگ‌های ارائه شده برای آن مشکی، خاکستری و سفید است باید 134 میلیون و 462 هزار و 500 تومان به عنوان علی‌الحساب پرداخت کنند.

گفتنی است پیش خرید خودرو رانا پلاس نیازمند 84 میلیون و 898 و 900 تومان به عنوان پیش‌پرداخت است و این خودرو در رنگ‌های سفید، نقره‌ای، خاکستری، مشکی و گیلاسی عرضه می‌شود.

موعد تحویل خودروهایی که در بالا ذکر شد، بهمن ماه 1401 است.

سه خودرو در دی و بهمن 1401 تحویل داده می‌شود که در ادامه اشاره خواهد شد:

در این پیش‌‎فروش برای خودروی راناپلاس سقف شیشه‌ای که در همان رنگ‌های راناپلاس عرضه می‌شود باید 91 میلیون و 49 هزار و 500 تومان به عنوان پیش‌پرداخت بپردازید.

سورن پلاس مشکی، سفید، آبی کبود و خاکستری متال در این طرح 96 میلیون و 163 هزار و 300 تومان پیش‌فروش می‌شود.

در این پیش‌فروش برای خودروی تارا دستی مبلغ 126 میلیون علی‌الحساب در نظر گرفته شده است و در رنگ‌های مشکی، خاکستری، نقره‌ای، آبی کبود و آبی رویال عرضه می‌شود.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز