پیش فروش کامیون 2624 با قیمت جدید و موعد تحویل پائیز 1400(جزئیات)

ایران خودرو دیزل پیش فروش کامیون های 2624 این شرکت با قیمت مصوب جدید و موعد تحویل پائیز 1400 را آغاز کرد.

به گزارش کاماپرس، بررسی نرخ پیش فروش کامیون های ایران خودرو دیزل نشان می دهد کامیون های سنگین این شرکت ، حدود 2 میلیارد تومان قیمت گذاری شده اند و پرداخت این قیمت برای بسیاری از متقاضیان امکان پذیر نیست.

خرید کامیون نو صرفه ندارد

یکی از فعالان صنعت حمل و نقل در گفتگو با کاماپرس نوسازی ناوگان باری با قیمت های جدید در نظر گرفته شده برای کامیون ها را تقریبا غیرممکن دانست و افزود: درآمد کرایه های حمل و نقل به حدی نیست که بتوان با آن کامیون فرسوده را فروخت و کامیون 2 میلیاردی خرید.

سعید میرزایی همچنین تبدیل کامیون فرسوده به کامیون نو را بی صرفه دانست و توضیح داد: توجه داشته باشید که با نرخی که برای یک کامیون 2624 در نظر گرفته شده، به راحتی می توان یک واحد آپارتمان مسکونی در تهران خرید و با اجاره آن بدون زحمت و مشکلات رانندگی و دوری از خانواده ، درآمدی هم سطح درآمد کامیون داشت.

آریاک سفر

اخبار و گزارش های مرتبط را بخوانید:

جزئیات قیمت و شرایط پیش فروش کامیون های ایران خودرو دیزل

به هر شکل ایران خودرو دیزل از روز شنبه 29 خردادماه 1400، پیش فروش نقدی مدل های باری و کمپرسی کامیون های سه محور 2624 را آغاز کرده و مشتریان می تواند با قیمت قطعی نسبت به ثبت نام این کامیون در مدل های ذکر شده اقدام کنند.

شایان ذکر است؛ در این طرح فروش کامیون باری 2624 با قیمت مصوب 2 میلیارد و 70 میلیون تومانی و با موعد تحویل مهر، آبان و آذرماه 1400 به مشتریان عرضه می شود، در حالی که این کامیون با شاسی کمپرسی به قیمت 2 میلیارد و 88 میلیون تومانی و با موعد تحویل مشابه در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که جزییات بیشتر فروش آنان در جداول زیر آمده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز