کامیون ایران خودرو دیزل در سال ۱۴۰۰ چقدر گران شده است؟

لست سکند

قیمت جدید کامیون ایران خودرو دیزل و چند خودرو سنگین این شرکت ویژه فروردین ماه1400 اعلام شده است.

به گزارش کاماپرس، شرکت ایران خودرو دیزل قیمت جدید محصولات خود ویژه فروردین ۱۴۰۰ را اعلام کرده است. در این لیست قیمت جدید کامیون‌های 1924 باری و کمپرسی، 2624 باری و کمپرسی، کشنده فوتون، ون وانا و مینی بوس آرین مشاهده می‌شوند. بررسی قیمتها نشان می دهد قیمت بیشتر این محصولات در مقایه با سال گذشته حدود ۳ درصد بیشتر شده است.

مثلا کامیون باری ۱۹۲۴ در سال ۹۹ با قیمت یک میلیار و ۳۶۲ میلیون تومان عرضه می شد،‌اما در سال ۱۴۰۰ قیمت این خودرو سنگین حدود یک میلیارد و ۴۰۳ میلیون تومان است.

قیمت کمپرسی باری ۱۹۲۴ در سال گذشته حدود یک میلیاردو ۳۶۸ میلیون تومان بود، اما در لیست قیمتهای ویژه فروردین ماه این خودرو حدود یک میلیارد و ۴۰۹ میلیون تومان قیمت دارد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

راز آسمان پایتخت

خودرو باری ۲۶۲۴ در سال گذشته با قیمت یک میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان عرضه می شد، اما این خودرو در سال ۱۴۰۰ با قیمت دو میلیارد و ۳۱ میلیون تومان فروخته می شود.

خودرو کمپرسی ۲۶۲۴ هم در سال ۹۹ با قیمت یک میلیارد و ۹۸۹ میلیون تومان فروخته می شد ، قیمت این خودرو در لیست قیمت ویژه فروردین ماه ۱۴۰۰ حدود ۲ میلیارد و ۴۹ میلیون تومان است.

قیمت کشنده فوتون در سال گذشته حدود ۲ میلیارد و ۱۵۲ میلیون تومان بود، اما این خودرو در سال ۱۴۰۰ با قیمت ۲ میلیارد و ۲۶۰ میلیون تومان فروخته می شود.
ون وانا یورو ۵ هم سال گذشته با قیمت ۸۹۲ میلیون تومان عرضه می شد، اما این خودرو امسال با قیمت ۹۱۴ میلیون تومان معامله می شود.
مینی بوس آرین هم در لیست خودروهایی است که در سال ۱۴۰۰ افزایش قیمت را تجربه کرده اند، این خودرو با قیمت ۹۳۹ میلیون تومان فروخته می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو دیزل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز