پیکاپ فوتون ایران خودرو با چه قیمتی پیش فروش می‌شود؟

طرح پیش فروش پیکاپ فوتون دیزل و بنزینی ایران خودرو شروع شده، این خودرو در سال ۱۴۰۰ با قیمت بیشتری برای پیش فروش عرضه شده است.

به گزارش کاماپرس، گروه صنعتی ایران خودرو دیزل از روز شنبه ۲۸ فروردین ماه طرح فروش پیکاپ فوتون دیزل و بنزینی را با قیمت جدید آغاز كرده است. قرار است این خودرو در ای طرح پیش فروش به صورت نقدی و پیش فروش عرضه شود. موعد تحویل این خودرو ها خرداد و تیر 1400 اعلام شده است یعنی از یک ماه دیگر این خودروها آماده واگذاری به متقاضیان است.

پیکاپ فوتون بنزینی چند؟

در این طرح پیش فروش ایران خودرو پیکاپ فوتون تونلند بنزینی با قیمت
807 میلیون تومان عرضه شده است. این خودرو در سال ۹۹ با قیمت ۷۸۷ میلیون تومان فروخته می شد. این خودرو در پیش فروش امسال حدود ۲۰ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

پیکاپ فوتون دیزلی چند؟

آریاک سفر

نسخه دیزلی پیکاپ در این طرح پیش فروش حدود 858 میلیون تومان قیمت دارد. این خودرو در سال ۹۹ با قیمت ۸۳۷ میلیون تومان عرضه می شد. یعنی در سال جدید حدود ۲۱ میلیون تومان افزایش قیمت داشته است.

گفته می شود ، با عدم استقبال از طرح فروش آمیکو آسنای مدل 97 ،در حال حاضر جدیترین رقیب این خودرو کی ام سی T8 کرمان موتور است که بعید به نظر میرسد فوتون بتواند از آن جلو بزند.. فوتون تونلند که در سال 2011 رونمایی و در سال 2012 به بازارهای جهانی عرضه شده، از سال 98 با نسخه یورو 5 هم در بازار ایران به فروش می رسد که کابین جدیدی دارد و به آپشنهای بیشتری مجهز است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز