پیش بینی ریزش شدید قیمت بیت کوین از طریق افت حجم معاملات + قیمت 12 مهر

لست سکند

بیت کوین همچنان پایین مرز 20 هزار دلاری دست و پا می‌زند. هم اکنون قیمت بیت کوین نسبت به روز قبل 358 دلار بیشتر شده و در محدوده 19 هزار و 901 دلاری قرار دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ارز دیجیتال، در حال حاضر حجم معاملات بیت کوین پایین است و این مسئله امکان سقوط بیشتر رمزارز معروف را بالا می‌برد. برخی معتقدند در صورتی که حجم معاملات همچنان کاهش پیدا کند، احتمال ریزش بیت کوین تا کانال 12 هزار دلاری تقویت می‌شود. در حال حاضر شرایط اقتصاد کلان نامطلوب است و همین موضوع سبب شده تا نرخ بیت کوین طی روزهای گذشته نوسانات زیادی را تجربه کند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

نوسانات اقتصادی کلان باعث شده تا مجددا بیت کوین کانال‌های پایین قیمتی را تجربه کند. جدیدا کریپتو اسلیت تحلیل تازه‌ای از داده‌های موجود ارائه داده که براساس آن اگر با پایین ماندن حجم معاملات، قیمت بیت کوین به پایین مرز 17 هزار و 500 دلاری برسد، احتمال سقوط نرخ این رمزارز تا کانال 12 هزار دلار تقویت خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

با این وجود و کم بودن حجم معاملات، امروز بازار بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال آرامش نسبی داشت و ارز دیجیتال برجسته بازار رشد قیمتی را تجربه کرد.

ارزش بازار ارزهای دیجیتال طی 24 ساعت اخیر با رشد 4 درصدی مواجه شد و به مرز 928 میلیارد دلاری رسید. ارزش معاملات نیز در مقایسه با روز قبل 22 درصد بالا رفت و در محدوده 47 میلیارد دلار قرار گرفت.

یک بستر مطمئن برای معامله انواع رمزارزها

افرادی که شرایط کنونی را برای خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال مناسب می‌بینند، باید بهترین سایت و صرافی را برای معاملات انتخاب کنند. از آنجایی که ایران گرفتار تحریم‌ها است، امکان انجام معامله ارزهای دیجیتال از طریق صرافی‌های معتبر جهانی را ندارد. اما کاربران ایرانی با مراجعه به سایت‌های معتبر می‌توانند به خرید و فروش رمزارزها بپردازند.

اوکی اکسچنج با فراهم کردن زمینه مناسب برای معامله انواع ارزهای دیجیتال یکی از بهترین درگاه‌های حوزه کریپتو است. بالغ بر 700 ارز دیجیتال در این وبسایت موجود است و افراد امکان معامله آنی آن‌ها را دارند. افرادی که مایل هستند تا در سایت اوکی اکسچنج کیف پول داشته باشند باید فرآیند ثبت نام و احراز هویت را انجام دهند. احراز هویت این سایت در فاصله زمانی کمی اتفاق افتاده و سپس امکان تشکیل کیف پول و نگهداری هر نوع رمزارزی در آن وجود خواهد داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : اوکی اکسچنج
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز